اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243937060

اولین دوره آموزش فریلنسینگ برای معلولین برگزار شد

کد: 13951221243937060

https://goo.gl/2BvJnq

، (اخبار رسمی): با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد پلتفرم های بازار کار آنلاین، موقعیتی فراهم شده تا نیروی متخصص بتواند به عنوان یک فریلنسر در خانه کار کند و درآمد مناسبی از طریق انجام پروژه ها کسب کند.

عکس گروهی شرکت کنندگان و حامیان کمپین توانمندسازی پونیشا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پونیشا،  معلولین بیش از 11درصد جمعیت کشور ما را تشکیل می‌دهند که بر اساس تخمین‌ها بیش از 70درصد آنها با مشکل بیکاری مواجه هستند و این آمار در نابینایان به بیش از 90درصد نیز می‌رسد. 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد پلتفرم‌های بازار کار آنلاین، موقعیتی فراهم شده تا نیروی متخصص بتواند به عنوان یک فریلنسر در خانه کار کند و درآمد مناسبی از طریق انجام پروژه‌ها کسب کند. 

مناسب‌ترین تخصص‌ها برای کار فریلنسینگ به‌صورت آنلاین، شامل برنامه نویسی، طراحی و ترجمه یا هر کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود است. 

در وضعیت کار در منزل و به‌صورت آنلاین معلولین با افراد سالم از شرایط مساوی برای رقابت برخوردار هستند. کارفرما، فریلنسر را نمی‌بیند و برای او فرق نمی‌کند که این فریلنسر خانم یا آقا یا حتی معلول یا سالم است. تنها چیزی که برای او مهم است تحویل به موقع و با کیفیت پروژه است.

«پونیشا» بزرگترین پلتفرم بازار کار آنلاین بوده که روزانه پروژه‌های زیادی برای برون‌سپاری در آن ثبت شده و هزاران فریلنسر در بیش از 400 تخصص در آن آماده دریافت پروژه هستند. 

نیما نورمحمدی و روشنک علی طلب موسسین این مرکز، در بهمن‌ماه سال جاری بر این اساس تصمیم گرفته تا برای معلولینی که تخصص برنامه نویسی، ترجمه یا طراحی دارند و با مشکل پیدا کردن کار مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند، دوره فریلنسینگ برگزار کنند تا به آنها آموزش دهند که چطور می‌توان در خانه و از طریق وب‌سایت این شرکت و با استفاده از تخصص خود، درآمد کسب کنند. 

بر اساس این گزارش، موسسه خیره رعد، همگام و کمپین 11 ایران، از این دوره آموزشی حمایت کردند، و فضای کار اشتراکی زاویه نیز مکان مورد نیاز برای برگزاری این دوره آموزشى را در اختیار پونیشا قرار داد. رسانه‌های دیجیاتو، پیوست، زومیت، تکراسا، دیجیکالا مگ، اخبار رسمی، کلیک، برسام، شنبه مگ، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، اصفهان پلاس، کانگرو و بسیارى از کسب و کارها مانند پارسکدرز، همیاروردپرس، بیست تا سی، کلیک یاب، آواتک در وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود این دوره آموزشى را معرفی کردند.

برای شرکت در دوره اول، 12 نفر از بین تعداد زیادی ثبت نام انتخاب شدند. همینطور برای توانمند سازی آنها پروژه ای در سایت تامین مالی جمعی مهربانه به مبلغ 15میلیون تومان تعریف شد، که با کمک 105 نفر از افراد و استارتاپ ها این پروژه در کمتر از یک هفته موفق شد و مبلغ مورد نظر جمع‌آورى شد.

همچنین استارتاپ‌هایی نظیر ای هوم، فارابی، جهش، مهربانه، رایزن سامانه گستر، رکامندر، پارسکدرز، دونیت، وب یاد، جابینجا، پیمنت اکسپرس، حامی سان، زرین پال، پندار، مدرسه استاندارهای وب، تولگرام، اتباکس، بپرسیم، پونیشا، هم رکاب، کانگرو، حسابیت، استدیو بازی سازی پاپاتا از دوره آموزشی فریلنسینگ برای معلولین حمایت کردند.

بر همین پایه، این شرکت نیز در روز اختتامیه کیسه‌های ‌ای به مهمانان هدیه داد، فرانش دسترسى شرکت‌کنندگان دوره را به مطالب آموزشى فراهم کرد، تروتک و آریکو به شرکت‌کنندگان متر لیزرى هدیه داد، علی بابا بلیت مشهد مقدس را به آنان اهدا کرد، پین تا پین کمک هزینه رزرو هتل را فراهم کرد، اسنپ سفر رفت و برگشت رایگان در این سه روز را براى شرکت کنندگان مهیا کرد، چیلیوری سایت سفارش غذا 3 روز شرکت کنندگان را ناهار مهمان کرد، دلیون شرکت کنندگان را به صبحانه دعوت کرد، و رنگی رنگی برای همه شرکت کنندگان یک بسته هیجان انگیز فرستاد. 

در نهایت این دوره در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اسفند با همبستگی و حمایت تعداد قابل توجهی از استارتاپ‌ها با موفقیت برگزار شد و شرکنندگان در رویداد پایانی در حضور مهمانان و حامیان تعهد دادند که تمام تلاش خود را برای موفقیت در کسب درآمد از طریق فریلنسینگ انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پونیشا

پونیشا بازار کار آنلاین برای فریلنسرها است تا بتوانند به راحتی با کارفرمایان در ارتباط باشند و با اطمینان درآمد کسب کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]