اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222243976092

 مرکز ترجمه و تایپ ایران به مناسبت عید نوروز اعلام کرد

20درصد تخفیف سفارش با معرفی کانال به دوستان خود

کد: 13951222243976092

https://goo.gl/TmwbmH

، کرمانشاه , (اخبار رسمی):  تخفیف دوستی به مناسبت عید نوروز و فصل بهار از 20 اسفند تا 20 فروردین 1396 ادامه دارد و مشتریان می توانند با معرفی کانال تلگرام وب سایت به آدرس @trty.ir به 5 نفر، در یک سفارش خود، 20 درصد تخفیف بگیرند.

کافییست ID دوست های خود را به ما اعلام کنید تا کد تخفیف برای شما ارسال شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز ترجمه و تایپ ایران، جشنواره تخفیف‌های ویژه سفارش های این مرکز با عنوان جشنواره تخفیف دوستی به مناسبت عید نووز و فصل بهار و در دوره زمانی یک ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی سفارش ها را از طریق وب‌سایت، تلگرام و ایمیل و با 20 درصد تخفیف تهیه کنند. برای بهره‌مندی از این تخفیف کافی هست، 5 نفر را به کانال تلگرام وب سایت عضو نمایند و در یک سفارش خود 20 درصد تخفیف بگیرند.

مرکز ترجمه و تایپ ایران مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تجربه سال 1395 به ما نشان داد، استفاده مشتریان از شبکه های اجتماعی افزایش پیدا کرده و تمایل دارند برای سفارش های خود از آن استفاده نمایند، به همین منظور تمایل داریم تا کاربران با تلگرام وب سایت بیشتر آشنا شوند و در آینده نزدیک برای سفارش های خود بتوانند از آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ترجمه و تایپ ایران

مرکز ترجمه و تایپ ایران با هدف ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های ترجمه متون علمی و عمومی و همچنین انجام تایپ و ویرایش پایان نامه در حال گسترس اهداف و خدمات خود می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]