اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255416092

به مناسبت دومین سالگرد تاسیس

تخفیف ویژه مرکز ترجمه و تایپ ایران

کد: 13960503255416092

https://goo.gl/pMk5Ac

، کرمانشاه , (اخبار رسمی):  تخفیف مرکز ترجمه و تایپ ایران به مناسبت دومین سالگرد تاسیس آن از چهارم مردادماه آغاز می‌شود و تا سال آینده به صورت یک روز در هر هفته ادامه دارد.

هر هفته، یک تخفیف استثنایی و ویژه برای مشتریان

این تخفیف از ساعت 00:00 روز اعلام شده شروع و به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت و تنها شامل سفارش هایی می شود که در همان روز ثبت و پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز ترجمه و تایپ ایران مدیرعامل این شرکت گفت: جشنواره تخفیف‌های ویژه سفارش‌های ترجمه و تایپ این مرکز با عنوان جشنواره تخفیف همیشگی در دوره زمانی 365 روز برگزار می‌شود.

پویا پورمحمد افزود: مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی سفارش ها را از طریق دریافت کد تخفیف از کانال تلگرام وب‌سایت تا 25 درصد تخفیف تهیه کنند.

او مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

پورمحمد ادامه داد: مرکز ترجمه و تایپ ایران با هدف ارائه خدمات بهتر در نظر دارد هر هفته، یک تخفیف استثنایی و ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرد که اطلاعات آن تنها در کانال تلگرام مرکز ترجمه و تایپ ایران قرار می گیرد.

 او گفت: این تخفیف از ساعت 00:00 چهارم مردادماه شروع و به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت که تنها شامل سفارش‌هایی می شود که در همان روز ثبت و پرداخت شود.

 افزود: مرکز ترجمه و تایپ ایران تلاش می‌کند، این تخفیف‌ها به صورت مستمر و هفتگی ارائه شود که این تخفیف‌ها می‌تواند به صورت درصدی یا مبلغ مشخص باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ترجمه و تایپ ایران

مرکز ترجمه و تایپ ایران با هدف ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های ترجمه متون علمی و عمومی و همچنین انجام تایپ و ویرایش پایان نامه در حال گسترس اهداف و خدمات خود می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی