اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222244256694

پاسخگویی تلفنی به سوالات رایانه و موبایل به صورت شبانه روزی

سیسبان در تعطیلات عید نوروز پشتیبان شماست

کد: 13951222244256694

https://goo.gl/2ieJFg

، تهران , (اخبار رسمی): سیسبان مرکز پاسخگویی به سوالات، مشکلات رایانه ای و موبایلی در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به هموطنان است.

سیسبان| کمک تلفنی به مشکلات رایانه و موبایل

سرویس پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایلی سیسبان با استفاده از کارشناسان متخصص و باتجربه تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را در زمان مواجهه با مشکلات رایانه ای و موبایلی برای شما پرکند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سیسبان، از آنجا که ابزار های هوشمند مانند رایانه و موبایل در تمام ساعات شبانه روز مورد استفاده کاربران است . شرکت سیسبان با استفاده از کارشناسان متخصص و مجرب در ایام تعطیلات عید نوروز مانند تمام روزهای سال به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به هموطنان است.

کارشناسان شرکت سیسبان این افتخار را داشته اند که طی 5 سال گدشته به عنوان مشاور و پشتیبانی قابل اعتماد به هزاران هموطن خدمات ارایه کنند. طی این سال ها توانسته ایم با کمک شما به رکورد 4 دقیقه مکالمه برای حل موفق مشکلات 90 درصد از کازبران برسیم و در تلاشیم که این زمان را بهبود ببخشیم.

 از اینکه به ما اعتماد داشته اید کمال تشکر را داریم و از این بابت به خود می بالیم.

چکیده ای از خدمات ارایه شده:

1. کمک و حل مشکلات رایانه ای به صورت تلفنی و آنلاین با استفاده از نرم افزارهای ریموت.

2. کمک و حل مشکلات موبایلی

3. اعزام کارشناس در محل برای کاربران تهران

4. فروش و نصب آنتی ویروس اورجینال با گارانتی

5. پشتیبانی و نگهداری سیستم های شرکتی و ادارات دولتی

امیدواریم که سال 1396 سالی پر از سلامت و موفقیت برای همه هموطنان گرانمایه باشد و بتوانیم در سال جدید بهتر و بیشتر در خدمت شما عزیزان باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیسبان

شرکت سیسبان در سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای و موبایلی پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]