اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960107245167088

در تعطیلات نوروز هم تفریح کنید، هم درس بخوانید، هم عیدی بگیرید!

«سیاره ملون»؛ سین هشتمِ هفت‌سین کنکوری‌ها

کد: 13960107245167088

https://goo.gl/PtISwB

، تهران , (اخبار رسمی): در نوروز 96 علاوه بر مرور دروس تخصصی با ویدئوهای کوتاه و جذاب و بهره‌مندی از مطالب آموزشی و مشاوره‌ای، از اپلیکیشن «سیاره ملون» عیدی بگیرید.

سیاره ملون؛ سین هشتمِ هفت‌سین کنکوری‌ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن سیاره ملون، هر ساله با فرا رسیدن سال نو، فارغ از سفر و گردش و تفریح و تمامی اتفاقات هیجان‌انگیز عید، بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون سراسری دنیای متفاوتی دارند. نوروز برای همه کنکوری‌ها به عنوان دوران طلایی و جهش شناخته می‌شود که فرصت مناسبی برای مرور درسی و جبران عقب‌ماندگی‌هاست.

به همین منظور جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش‌آموزان از محتواهای آموزشی دروس تخصصی پایه دهم و کنکور، همچنین مطالب مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی‌های آموزشی، اپلیکیشن سیاره ملون به مناسبت فرا رسیدن سال نو به تمامی کاربران خود به عنوان عیدی مبلغ 100 هزار ریال اعتبار رایگان جهت خرید درون برنامه‌ای اختصاص داده است. تمامی کاربران فعلی و جدید این اپلیکیشن می‌توانند با ورود به پنل حساب کاربری خود و وارد کردن کد 9869269400312315 در قسمت «کد هدیه» و ثبت آن، عیدی سیاره ملون را به اعتبار موجود در حساب خود افزوده و جهت دسترسی به محتواهای آموزشی اپلیکیشن از آن استفاده کنند.

هدف اصلی سیاره ملون، آموزش نکات مهم دروس تخصصی در قالب ویدئوهای ۲۰ دقیقه‌ای و همچنین فراهم نمودن زمینه دسترسی آسان تمامی دانش‌آموزان ایران به محتوای آموزشی با کیفیت از طریق اپلیکیشن سیاره ملون است.

دانش‌آموزان، داوطلبان آزمون سراسری و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک اپلیکیشن سیاره ملون را دانلود و نصب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن سیاره ملون

طرح جدید آموزشی سیاره ملون برای ایجاد تجربه یادگیری عمیق، سریع و شیرین با همکاری اساتید توانمند کشور فعالیت خود را آغاز نموده و در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برمی‌دارد. هدف اصلی سیاره ملون تولید محتوای آموزشی جذاب، کاربردی و باکیفیت با شیوه‌ای نوین در قالب ویدئوهای 20 دقیقه‌ای دروس تخصصی و همچنین فراهم نمودن زمینه دسترسی آسان تمامی دانش‌آموزان ایران و داوطلبان آزمون سراسری به این محتوای آموزشی از طریق اپلیکیشن سیاره ملون است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]