اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960116245497116

تنها ربات چند منظوره تلگرام عرضه شد

کد: 13960116245497116

https://goo.gl/yXLKri

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات اساسی امروز تلگرام شلوغی و سردرگمی بیش از حد آن به دلیل ازدحام منابع مختلف می باشد که تبعاتی از جمله صرف کردن بیش از حد زمان ، بهینه استفاده نکردن از اینترنت و ... دارد.

تنها ربات چند منظوره تلگرام عرضه شد

یکی از مشکلات اساسی امروز تلگرام شلوغی و سردرگمی بیش از حد آن به دلیل ازدحام منابع مختلف می باشد که تبعاتی از جمله صرف کردن بیش از حد زمان ، بهینه استفاده نکردن از اینترنت ، سود جویی و شایعه پراکنی ، پیدا نکردن منابع مناسب برای پاسخ به نیاز های محتوایی و اطلاعاتی دارد.
استفاده از یک سیستم واحد برای دستیابی به اطلاعات و محتوای مورد نظر افراد ، همه ی این مشکلات را تا حد زیادی برطرف می کند و کاربران می توانند با صرف کمترین زمان و هزینه به اطلاعات و محتوای معتبر و بروز ، در هر لحظه دسترسی داشته باشند و دیگر لازم نیست درگیر ربات ها, کانال ها و گروه های متعدد شوند!

ربات تلگرام سیکال اولین ربات چند منظوره تلگرام با ارائه پکیج اطلاعاتی خود در زمینه های :
اخبار ، موسیقی ، گردشگری ، کتاب ، ویدیو ، قیمت ها ، فروشگاه و ... با قابلیت دسته بندی و جست و جوی پیشرفته ، آماده ی خدمت رسانی به کاربران تلگرام می باشد.
ویژگی های بارز این ربات نسبت به ربات های دیگر:

  • پکیج و یکجا بودن پاسخ عمده ای از نیاز های کاربران 
  • ارائه بخش هایی برای اولین بار در تلگرام.(گردشگری ، فروشگاه و...)
  • دسته بندی و جست و جوی پیشرفته برای دسترسی 
  • کامل بودن و بروز بودن اطلاعات موجود
  • جمع آوری ، تولید محتوا و اطلاعات از منابع معتبر و تایید شده برای بوجود آوردن حس اعتماد

می باشد.

همچنین تیم سیکال با تلاش شبانه روزی خود برای بهبود سیستم ، جمع آوری و تولید اطلاعات و محتوای قابل ارائه به کاربران اینترنت در نظر دارد بستری قابل اعتماد و جامع در زمینه های مختلف برای کاربران ارائه دهد.

برای عضویت در ربات کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیکال

سیکال(واژه ای در فارسی کهن به معنای هوشمند و هدفمند) که با ارائه ی میزکار هوشمند و همیشه همراه ، به کاربرهای خود بسته به نیاز هایشان خدمات عرضه میکند. توضیحات این میزکار در معرفی کامل شرکت ارائه شده است و ما برای تست و جذب کاربر اولیه ی خود برای گرفتن بازخورد ها برای اولین بار ربات چند منظوره تلگرام را عرضه کردیم! ربات هوشمند سیکال آماده خدمت رسانی در زمینه های: اخبار گردشگری موسیقی فیلم کتاب قیمت ها و نرخ ها و... میباشد. پاسخ همه چیز در یکجا! t.me/sikalbot

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]