اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960117245577121

محصول تازه ای دام رونمایی شد

رونمایی از پکیج آموزشی پرورش بلدرچین

کد: 13960117245577121

https://goo.gl/wyM05G

، قم , (اخبار رسمی): محصول تازهای دام با نام پکیج آموزشی قابل دانلود پرورش بلدرچین در دفتر سایت ای دام رونمایی و به بازار عرضه شد.

رونمایی از پکیج آموزشی پرورش بلدرچین

رونمایی از پکیج آموزشی پرورش بلدرچین

به گزارش اروابط عمومی ای دام، 16 فروردین 1395 دفتر سایت ای دام میزبان رونمایی از پکیج آموزشی پرورش بلدرچین، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه محصولات ویزه و پکیج های آموزشی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر قابل دانلود بودن، ارائه در دو نسخه قابل ویرایش و غیرقابل ویرایش، آموزش به صورت تصویری و کاربردی را ارائه کند تا این خدمت تازه یادگیری کاربردی و اولی را برای مصرفکنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پکیج آموزشی پرورش بلدرچین دارای محاسنی است که اعم از ارائه به صورت اسلاید های آموزشی با بیش از 300 اسلاید  است و می‌تواندباعث آمادگی کامل برای شروع پرورش بلدرچین شود.

 سیف اله کاشانی مدیرعامل ای دام تولید این محصول را نتیجه 6 ماه مطالعه و طراحی کار در این مجموعه دانستو گفت: جمع آوری اطلاعات، کاربردی کردن اطلاعات و ارائه به صورت تصویری برای تولید این محصول از اوایل پاییز 95 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 16 فروردین 1396 اعلام و ادامه داد: این محصول و آموزش کاربردی به تمام علاقه مندان به حوزه پرورش طیور به خصوص پرورش بلدرچین توصیه می شود و برای علاقه مندان به صنعت تولید کودهای کشاورزی مژده رونمایی از پکیج آموزشی "تولید ورمی کمپوست" در آینده ی نزدیک را می دهیم.  .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای دام

ای دام بنا دارد تا اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان به فعالیت در عرصه دامپروری را در قالب فایل های آموزشی (صوتی، ویدئویی و متنی) به صورتی کاربردی ارائه دهد. هدف ای دام کمک به صنعت دامپروری کشور عزیزمان در راستای اقتصاد مقاومتی بوده و قصد دارد با آموزش های کاربردی گامی موثردر جهت موفقیت کارآفرینان کوچک و بزرگ در عرصه های مدیریتی، تولیدی و بازاریابی بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش