کد: 13960119245667119

گزارش عملکرد 1395 شرکت اقتصاد کاویان و اهداف آتی

کد: 13960119245667119

https://goo.gl/ItAmrW

، شهرضا , (اخبار رسمی): شرکت اقتصاد کاویان که از شرکت‌های فعال در زمینه تجارت ایران است گزارش عملکرد و فعالیت های خود در سال1395 را اعلام کرد.

گزارش عملکرد 1395 شرکت اقتصاد کاویان و اهداف آتی

به گزارش روابط عمومی شرکت اقتصاد کاویان، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته است واردات بیش از 100 دستگاه خودروی سواری از برندهای مختلف جهانی، را در این سال محقق کند.

بر اساس این گزارش همچنین  واردات بیش از 5000 تن مواد اولیه کارخانجات تولیدی  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.
مجتبی کاویانی، مدیرعامل اقتصاد کاویان، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد متعهد بودن در قبال مشتری بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جدید که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده ، موفقیت های روز افزونی را برای کشور عزیزمان ایران و خانواده کوچک اقتصاد کاویان به ارمغان آوریم.

وی در زمینه برنامه‌های شرکت در سال پیش رو افزود: امید است بتوانیم در راستای نیاز کشور و تامین مواد اولیه جهت تولید ملی گام برداریم.
مجتبی کاویانی، درباره روندهای صنعت تجارت در سال96 نیز گفت: «سال جاری سالی پرکار خواهد بود در صورت تلاش بی وقفه کارآفرینان و مسئولیت پذیری مسئولان

همچنین شایان ذکر است که این شرکت هرگونه خدمات مشاوره در زمنیه امور گمرکی، ترخیص ، واردات و صادرات کالا را با به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد ارائه می دهد.
گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.eghtesadkaviyan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اقتصاد کاویان

واردات کالا. ترخیص کالا . صادرات کالا. مشاوره گمرکی،فروش بازرگانی(خودرو و مواد اولیه کارخانجات)

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار