اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960120245717128

پدر اولین قهرمان

پیشنهادهایی ویژه برای خرید هدیه روز پدر [پدر اولین قهرمان]

کد: 13960120245717128

https://goo.gl/0NYTx3

، تهران , (اخبار رسمی): روز پدر نزدیک است و پدرهای قهرمان، همواره در دریافت کادوی این روز مورد ظلم قرار می گیرند. دلیل اصلی آن هم این است که کمتر برای آنها خرید می‌کنیم و بسیاری از ما با علائق و سلائق خرید آنها آشنا نیستیم. در این مطلب با برخی ایده‌ها برای خرید کادوی این روز آشنا می‌شوید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تیدبیت، انتخاب یک کادوی مناسب برای روز پدر یا روز مرد، کار آسانی نیست اما با استفاده از ایده های زیر می توانید، با توجه به علائق و سلایق پدر یا همسر خود، هدیه مناسب را برای او خریداری کنید.

۱- اگر پدر و همسرتان به انجام دادن کارهای فنی خانه علاقه‌منداست و هیچ‌کس را مثل خودش قبول ندارد، جعبه ابزار بهترین کادویی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری کنی.

۲- یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر یک کیف کار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسر یا پدرتان است. کیف‌های چرم نسبت‌ به بقیه کیف‌ها شیک‌تر هستند.
 هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیک پوش می‌دهد.

۳- یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای خرید هدیه این روز خرید ادکلن است.حق انتخاب ادکلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادکلنی را که می‌پسندید برایش هدیه بخرید.

۴- یکی دیگر از ایده هایی که برای خرید هدیه روز پدر میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم خرید کیف پول چرم است. اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب کنید، کنجکاوانه، سراغ کیف پول پدرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر کهنه شده و سال‌ها است که عوض نشده، شما بهترین گزینه را پیدا کردید.

۵- پیراهن هم که همیشه کادوی خوبی به عنوان هدیه روز پدر برای باباهاست؛ هم تک خواهد بود و هم زیرکانه. شما می‌توانید برای پدر و یا همسر خود که کمی چاق شده یک پیراهن چارخونه ریز هدیه بگیرید.

۶- یکی دیگر از ایده های جالب برای خرید هدیه روز پدر خریدن یک دست لباس ورزشی است. اگر پدرتان به سن بازنشستگی رسیده، اوقات فراغت بیشتری دارد. پس می‌توانید با خریدن یک دست لباس ورزشی او را به ورزش‌کردن تشویق کنید.

۷- یک مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه، هدیه مناسبی برای روز پدر و روز مرد است.

۸- کمربند هم یکی از کادوهایی است که میتوانید برای هدیه روز پدر و روز مرد بخرید،اما دقت کنید که کمربند را بر حسب سنشان انتخاب کنید.

۹- بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌کننده گرایش دارند. پس می‌توانید با سفارش پازل چهره او را غافلگیر کنید. با این انتخاب چند نشان را با یک تیر زدید.

۱۰- اگر هم الان همسرتان از این لوازم ضروری بی‌نیاز است، سراغ یک کادوی لوکس مثل دکمه سردست یا انگشتر بروید تا سلیقه شما را در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ به رخ دوستانش بکشد!

۱۱- همچنین اگر باز هم برای خرید هدیه روز پدر و روز مرد به دنبال تنوع بیشتری هستید، ما به شما کراوات، ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاکلیدی، جا کارتی، خود نویس‌های شکیل و… را پیشنهاد می‌کنیم.

۱۲ -اگر پدری دارید که اهل سفر می باشد خرید لوازم کمپینگ مورد نیاز برای پدرانتان می تواند هدیه بسیار مناسبی باشد.

13- به سایت تیدبیت بروید و به مناسبت این روز با تخفیف ویژه، استخر بادی و تخت بادی برای او کادو بگیرید تا علاوه بر سورپرایر کردن، تفریح و آسایش زندگی‌اش را نیز دوچندان کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تیدبیت

فروش محصولات بادی اینتکس ، فروش ویژه استخر بادی ، تخت بادی و قایق بادی را ارائه میدهیم. همچنین کلیه محصولات ورزشی و تغریحی برای سرگرمی خودتان وکودکانتان را میتوانید در فروشگاه ما پیدا کنید و با آسان ترین روش خریداری کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]