اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960122245787132

با هدف تسهیل فرایند آزمایشگاهی و نمونه‌گیری 

سایت آزمایش آنلاین رونمایی شد

کد: 13960122245787132

https://goo.gl/MlfWal

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت آزمایش آنلاین با هدف تسهیل فرایند آزمایشگاهی و نمونه‌گیری در فروردین ماه 1396 رونمایی شد.

نمونه گیری و انجام آزمایش در محل کار یا زندگی شما، بدون هزینۀ اضافی

آزمایشگاه رفتن دیگر برای شما کابوس نخواهد بود و بدون نگرانی از آزمایش دادن، آزمایش‌آنلاین برای نمونه‌گیری در محل به نشانی مورد نظر شما خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی آزمایش آنلاین، محمد مجددی مدیرعامل این شرکت خبر از آغاز به کار وب‌سایت این مجموعه به نشانی www.AzmayeshOnline.com در حوزه آزمایشگاهی در فروردین 1396 داد.

محمد مجددی گفت: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که مهم‌ترین بخش این وب‌سایت امکانی است که از طریق آن می‌توان بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه، آزمایش داد.

مجددی با بیان این‌که این شرکت تمام تلاش خود را برای افزایش رضایت و کیفیت خدمات آزمایشگاهی در ایران به کار می‌برد گفت: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی حل کابوس آزمایش‌دادن برای کارمندان، زنان بچه‌دار و سال‌خوردگانی است که امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارند.

او افزود: آزمایش تشخیص طبی آنلاین در شرایطی که آزمایشگاه مورد نظر از افراد دور است، بیمار کهنسال است و امکان حضور در آزمایشگاه را ندارد یا فرد نمی‌داند آزمایش موردنیازش توسط چه آزمایشگاهی صورت می‌گیرد به افراد کمک می‌کند در هر زمان و مکانی نمونه خون خود را با جت‌آزمایش به آزمایشگاه مورد نظر خود بدهند.

مجددی هم‌گامی آزمایش‌آنلاین را با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت دانست و افزود: از آنجا که به دنبال توسعه فعالیت‌ها در شهرهای دیگر هستیم از تمام علاقه‌مندان به همکاری و دارای تخصص ژنتیک و علوم آزمایشگاهی، مدیران و سرپرستان آزمایشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران و مدیران مالی دعوت به همکاری می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزمایش آنلاین

آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما؛ اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش تشخیص طبی آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعۀ حضوری به آزمایشگاه، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، اگر نمی دانید آزمایش مورد نظرتان توسط چه آزمایشگاهی صورت می گیرد، ما به شما کمک می کنیم تا در هر زمان و مکانی(منزل، محل کار و ..) نمونۀ خون خود را جت آزمایش به آزمایشگاه مورد نظر خود بدهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی