اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960126245977140

تلاقی قدرت و سادگی در نرم‌افزار حسابداری باتیز

کد: 13960126245977140

https://goo.gl/QsK1Z0

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری باتیز نرم‌افزاری برای شرکت‌های متوسط و بزرگ است که برای شرکت‌های خدماتی، بازرگانی، صنعتی، پیمانکاری و سایر مشاغل مفید بوده و نیازهای آنها را تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار به تازگی همراه با فیلم‌های آموزش نصب و کاربری آن، بر روی سایت شرکت داده پردازان ارگس قرار گرفته است.

دانلود نرم افزار حسابداری باتیز

به گزارش روابط عمومی شرکت داده پردازان ارگس نرم افزار حسابداری باتیز هم‌اینک برای دانلود بر روی سایت این شرکت قرار گرفته است که متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار حسابداری و نصب آن بر روی دستگاه کامپیوتر خود، با امکانات متعدد آن آشنا شوند. در ضمن فیلم‌های آموزشی این نرم افزار نیز هم بر روی سایت آپارات و هم بر روی سایت این شرکت قرار گرفته که به راحتی قابل دانلود و تماشا است.

 

برخی سرفصل‌های ویدیوهای آموزشی باتیز:

در جلسه اول فیلم‌های آموزشی نرم‌افزار باتیز، هدف از تهیه این دوره آموزشی آمده و در جلسه دوم آن درباره مخاطبان این دوره بحث شده است.

در جلسات سوم و چهارم درباره نحوه دانلود نرم افزار حسابداری باتیز و همچنین چگونگی نصب و راه‌اندازی و اجرای اولین بار این نرم افزار حسابداری صحبت شده است. در این دو جلسه در مورد نحوه دانلود و نصب SQL Server هم مطالبی گفته شده که کاربران به راحتی بتوانند نرم افزار حسابداری باتیز را از سایت دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنند. از جلسه پنجم به بعد به صورت تخصصی، آموزش نرم افزار حسابداری باتیز شروع شده است و کاربر با روش آپدیت نرم‌افزار حسابداری و دانلود نسخه‌های جدید آشنا می شود. روش تعریف کاربران و تعیین سطوح دسترسی در نرم افزار حسابداری نیز از دیگر امکاناتی است که در این فیلم‌های آموزشی در مورد آنها توضیح کامل داده شده است.

یکی از مواردی که در این فیلم‌های آموزشی توضیح داده شده جذب همکار در فروش، نصب و آموزش نرم‌افزار حسابداری باتیز است. به این ترتیب، هر کسی می‌تواند با یادگیری اصولی ساده، در فروش، نصب، راه‌اندازی و آموزش این نرم‌افزار با شرکت همکاری کرده و کسب درآمد کند.

 

علاقه‌مندان برای آشنایی با محتوای آموزشی تهیه شده برای این نرم‌افزار می‌توانند جلسه دوم از سری فیلم‌های آموزشی را از طریق سایت شرکت اگرس (این لینک) مشاهده و یا برای مشاهده تمامی ویدیوها به صفحه این شرکت در سایت آپارات مراجعه کنند.

 

آموزش حسابداری همراه با نرم افزار حسابداری باتیز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت داده پردازان ارگس

شرکت داده پردازان ارگس فعالیت خود را از سال 1386 با هدف تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی، بازرگانی، صنعتی و اداری آغاز نموده است، این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تواتنمندی نیروی انسانی و با اتکا بر سالها تجربه و نیز با بهره گیری از نظرات کاربران وخریداران و پیشنهادات و انتقادات سازنده متخصصین در این امر، همواره در جهت توسعه و تکمیل نرم افزارهای خود گام برداشته و پیشرفت و موفقیت خود را در گرو همین پویایی دانسته است تا جایی که توانسته است در صنعت IT کشور جایگاه مناسبی را در بین شرکت های فعال در حوزه ی انفورماتیک کشور کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]