اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960127246006945

افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

آغاز جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک در هفته جاری

کد: 13960127246006945

https://goo.gl/09aj3K

، تهران , (اخبار رسمی): نظر به اهمیت توسعه نگاه کاربرد محور در راستای حل مسائل روز علمی و صنعتی کشور در حوزه های زیست محیطی در دانشگاه، این جشنواره با همکاری دانشگاههای علم و صنعت ایران و تربیت مدرس، شرکت توسعه فناوری های راهبردی بنیان، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان توسعه منابع انرژی و موسسه دانش بنیان برکت برگزار می شود.

آغاز جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک در هفته جاری

بوم تک، زیست بومی متشکل از علاقه مندان به کارآفرینی، صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه فناوری های پاک است و در گام نخست، رویدادی در زمینه فناوری پاک (Clean Technology) محسوب می شود.

بوم تک، اولین و بزرگترین رویداد کارآفرینی سبز کشور به شمار می رود و این دوره از جشنواره با موضوع فناوری پاک در حوزه های فناوری اطلاعات (IT)، انرژی های نو و تجدیدپذیر، شیمی سبز، حمل و نقل سبز، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، بازیافت، باتری و ذخیره سازها، نانو فناوری، ساختمان های سبز و انرژی صفر، پساب های خانگی برگزار می شود.
‌قرار است در افتتاحیه این جشنواره که از ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 28 فروردین ماه در مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، شخصیت های مختلفی همچون معاون وزیر دفاع، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی کنند.
‌جشنواره کارآفرینی بوم‌تک، در دو بخش ایده ها و طرحها و محصولات به انجام می‌رسد که در بخش اول که صرفا جنبه ترویجی دارد به ایده های مطرح شده توسط شرکت کنندگان، پس از داوری جوایز نقدی اهدا می شود.
‌در بخش طرح ها و محصولات، دانشجویان صاحب ایده با شرکت در کارگاه ها و جلسات طوفان فکری با حضور نخبگان صنعتی کشور به ایده آفرینی می پردازند و درانتها، ایده های آنها توسط داوران ارزیابی خواهد شد. 
طرح های راه یافته به مرحله نهایی، علاوه بر امکانات و خدمات بوم تک، امکان حضور در مراسم اختتامیه و ارائه به سرمایه گذاران را می یابند که در این مرحله از جشنواره، به تیم های برتر تا سقف 400 میلیون تومان، سرمایه اولیه اعطا می شود و در بخش دوم جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک، از 3 ایده‌‌ برتر حمایت مالی صورت می‌گیرد. 
برای تمام طرح ها و ایده ها، امکان ورود به فرآیند شتابدهی نیز وجود دارد.
‌علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این جشنواره به نشانی http://boomtech.iust.ac.ir و یا کانال آن به نشانی تلگرامی @Boomtech مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک

بوم تک زیست بومی متشکل از علاقه مندان به کارآفرینی،صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه فناوری های پاک است. در گام نخست،بوم تک رویدادی در زمینه فناوری پاک(clean technology) برگزار می کند. این رویداد یک برنامه ارزش آفرینی است به منظور ایجاد فضای کافی برای شناسایی و آموزش این شبکه تخصصی و همگامی سرمایه گذاران با این زیست بوم جهت ورود به برنامه شتابدهی بوم تک طراحی و اجرا می‌شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]