اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256726945

مراسم اختتامیه جشنواره کارآفرینی بوم‌تک برگزار شد

راهیابی شش تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری جشنواره بوم‌تک

کد: 13960516256726945

https://goo.gl/6ndFHK

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک با راهیابی شش تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری پایان یافت.

راهیابی ۶ تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه گذاری جشنواره بوم‌تک
راهیابی شش تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری جشنواره بوم‌تک

این دوره از جشنواره با همکاری سازمان توسعه منابع انرژی، دانشگاه تربیت مدرس، موسسه دانش بنیان برکت برپا شد و پس از بررسی و انتخاب تیم‌های برتر از میان ۲۸۰ طرح ارسالی به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این جشنواره، روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه با حضور سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، تیم‌های برگزیده و صاحبان طرح‌های منتخب در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار شد.

در طول برگزاری جشنواره به منظور توسعه و پیشرفت هر چه بهتر طرح‌های ارسالی، برنامه‌های متعددی شامل شش کارگاه آموزشی و بیش از 1000 نفر-ساعت آموزش حضوری به تیم‌ها ارائه شد. از تیرماه امسال مرحله اول داوری طرح‌ها در ابتدا به صورت غیرحضوری و پس از آن با حضور اعضای تیم‌ها در کمیته علمی جشنواره شروع شد. در پایان و پس از بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ طرح و ۳ ایده برتر به بخش نهایی جشنواره راه  پیدا کردند.

از میان ۱۲ طرح راه‌یافته به مرحله نهایی در نهایت شش تیم با جلب نظر داوران توانستند وارد مرحله شتابدهی شوند.

اولین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک فروردین ماه سال جاری با موضوع فناوری‌های پاک (Clean-Tech) آغاز به کار کرد. در این جشنواره طرح‌ها و ایده‌هایی با موضوعات فناوری اطلاعات، انرژی‌های‌نو و تجدید‌پذیر، شیمی سبز، حمل‌و‌نقل سبز، فناوری بازیافت، شهر هوشمند، باتری و ذخیره‌سازها، مدیریت پسماند و نانو فناوری مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

دوره اول جشنواره کارآفرینی بوم‌تک در دو بخش محصولات و ایده‌ها برگزار شد. در بخش محصولات نوآور جشنواره، تیم برتر پس از گذراندن دوره یک ماه پیش شتابدهی،  محصول خود را به سرمایه‌گذاران ارائه دادند. در بخش دوم جشنواره که به معرفی ایده‌های برتر اختصاص داشت، سه  طرح برتر جشنواره کارآفرینی بوم‌تک معرفی و به برترین طرح‌ها به ترتیب جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا شد.

این دوره از جشنواره با همکاری سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت فناوری‌های راهبردی بنیان، موسسه دانش بنیان برکت و شتابدهنده نوتک برپا شد و پس از بررسی و انتخاب تیم‌های برتر از میان ۲۸۰ طرح و ایده ارسالی به کار خود پایان داد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک

بوم تک زیست بومی متشکل از علاقه مندان به کارآفرینی،صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه فناوری های پاک است. در گام نخست،بوم تک رویدادی در زمینه فناوری پاک(clean technology) برگزار می کند. این رویداد یک برنامه ارزش آفرینی است به منظور ایجاد فضای کافی برای شناسایی و آموزش این شبکه تخصصی و همگامی سرمایه گذاران با این زیست بوم جهت ورود به برنامه شتابدهی بوم تک طراحی و اجرا می‌شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش