اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960127246107143

پرشین حساب برگزار می کند

کارگاه یک روزه مالیات شناسی پیشرفته

کد: 13960127246107143

https://goo.gl/aLMKnq

، (اخبار رسمی): مشکلات مالیاتی زمانی وخیم می شوند که با بی توجهی منجر به جرائم سنگین می شوند، اگر شما در جامعه فعالیت درآمدی دارید حتماً باید برنامه مالیاتی داشته باشید و از تکالیف مهم در مهلت تعیین شده مطلع باشید تا به یکباره با یک نامه ابلاغی تشخیص مالیات دچار شوک نشوید، در حقیقت نیاز به یادگیری تکالیف خود دارید.

تصویر کارگاه یک روزه مالیات شناسی پیشرفته

مهمترین تفاوت این کارگاه مالیاتی با دیگر دوره های برگزارشده، معرفی تکالیف مالیاتی بصورت بررسی پروندهای واقعی مالیاتی است. بررسی چگونگی جرائم مالیاتی در پرونده ها با بیانی شیوا و ساده تدریس می شود.

28 اردیبهشت ماه برای اولین بار در کشور کارگاه مالیات شناسی پیشرفته برگزار می شود، شاید نام این کارگاه تصور تخصصی بودن آن را در ذهن شما ایجاد کند و اینطور برداشت کنید که حضور در این کارگاه فقط مختص حسابداران و متخصصان می باشد ولی در حقیقت اینگونه نیست. 

علت پیشرفته بودن این کارگاه مالیاتی این است که در آن بجای پرداختن به مسائل کلی و مواد پیچیده قانون مالیاتها که غالباً در همایش های مالیاتی مطرح می شود، نوعی اطلاع رسانی در خصوص برخی از اشتباهاتی است که معمولاً هر فعال اقتصادی ممکن است مرتکب آن شود و اگر اطلاعات پایه ای و قابل فهم را بصورت کاربردی و با زبانی ساده بداند، برای مشکلات پیش رو برنامه ریزی کند و همه تصمیم گیری میزان مالیات خود را به دست سازمان امور مالیاتی نسپارد. 

میثم حاجی محمدی نویسنده کتاب صفرتاصد مالیات و سخنران همایش های مالیاتی، مدرس این کارگاه یک روزه است و این برنامه را در قالب پرونده های حادثه ساز که در اثر بی توجهی به تکالیف مهم مالیاتی منجر به تحمیل جرائم سنگین مالیاتی شده است، اجرا خواهد کرد. 

 

این مشکلات و اشتباهات در 4 بعد بررسی و معرفی خواهد شد : 

بعد اول : شناخت قوانین مرتبط با اجرای تکالیف مالیاتی 

بعد دوم : شناسایی نقاط ضعف کسب و کارها در تکالیف مالیاتی یکساله، مالیات بر ارزش افزوده و خرید و فروش خود

بعد سوم : تاکتیک های جلوگیری از درگیر شدن حسابها بانکی با قوانین مبارزه با پولشویی 

بعد چهارم : نحوه انتخاب مشاور و امادگی برای دفاعیات قابل قبول مالیاتی در برابر رد شدن دفاتر و اظهارنامه ها 

 

متاسفانه دارندگان کسب و کارها زمانی برای امور مالیاتی خود برنامه ریزی می کنند که مشکلی را حس کنند و معمولاً این حس کردن همراه با درد شدید و تحمیل خسارات سنگین می باشد. پس راهکار معقولانه این است که قبل از وقوع درد در ناحیه فعالیتهای درآمدی خود، باید راهکارهای مراقبت و پیشگیری خطرات جرائم مالیاتی و راههای نفوذ آن را به خوبی بدانید تا با برنامه ریزی مناسب با نوع فعالیت خود،بدون استرس و نگرانی به دیگر فعالیتهای خود در حوزه بازاریابی و فروش بپردازید. 

هم اکنون این کارگاه یک روزه درحال ثبت نام است و اگر تصمیم به حضور در این کارگاه دارید با توجه به ظرفیت محدود می توانید نام خود را رزرو کنید. برای رزرو کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 50005000302538 ارسال کنید. 

شهریه ثبت نام 66 هزار تومان می باشد و محل برگزاری در تهران خیابان سعادت آباد است.

سوالات متداول در خصوص این کارگاه صدور مدرک و زمان محدود آن است. خیلی از علاقمندان سراغ مدرک دوره و عدم پرداختن به تمامی نکات مالیاتی را می گیرند. پاسخ ما به این است که شما چه هدفیب دارید؟ دریافت مدرک یا دریافت اطلاعات کاربردی؟ در پایان کارگاه مدرک نمی دهیم و هدف ما اطلاع رسانی خیلی خوب در خصوص مشکلات پیش آمده در حوزه مالیات است. درمورد ساعت هم قطعاً با شما موافقیم در 4 ساعت همه مسائل پوشش داده نخواهد شد و فقط گلچینی از مشکلات و اشتباهات مهم که در بیشتر کسب و کارها تکرار می شود بررسی و تدریس خواهد شد. 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص کارگاه مالیات شناسی پیشرفته بر روی این لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرشین حساب

گروه پرشین حساب در سال ۱۳۹۱ با کمک پروردگار ، با هدف افزایش سطح آگاهی مجریان و مدیران در بازار کار این رشته فعالیت خودرا آغاز نمود ، تا بعنوان یک مرجع تخصصی مالی و مالیاتی در دنیای مجازی شناخته شود . همینطور در کنار حوزه ارزشمند آموزش، اجرای خدمات استاندارد حسابداری و مالیاتی به کارفرمایان و مدیران مجموعه را نیز برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش