اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960128246187123

شرکت طراحی سایت اسپیناس

معرفی خدمات شرکت طراحی سایت اسپیناس

کد: 13960128246187123

https://goo.gl/h3FzIU

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت داده پردازان اسپیناس وب با نام تجاری شرکت اسپیناس فعالیت خود در تهران آغاز کرد. طراحی سایت اسپیناس با داشتن بهترین تیم مهندسی و فنی توانسته با برترین برندهای تجاری در ایران و خارج از ایران همکاری داشته باشد.

معرفی خدمات شرکت طراحی سایت اسپیناس

شرکت داده پردازان اسپیناس وب با نام تجاری شرکت اسپیناس فعالیت خود در تهران آغاز کرد. طراحی سایت اسپیناس با داشتن بهترین تیم مهندسی و فنی توانسته با برترین برندهای تجاری در ایران و خارج از ایران همکاری داشته باشد.

 طراحی سایت اسپیناس نام خود را از قلعه که بر بلندترین کوه در شهر لوندیل آستارا برگرفته است که بر این اصل استوار است باید همانند یک کوه بر بلندای تجارت درخشید.

 

شرکت اسپیناس با جدیدترین متدهای کدنویسی و برنامه نویسی به سوی چشم اندازی بی نظیری در حرکت است و مهم ترین دستاورد آن، کیفیت بالا و امنیت فوق العاده در طراحی سایت به چشم می خورد.

یکی از مهمترین ویژگی های شرکت اسپیناس مشتری مداری و رضایت کامل هر یک از مشتری ها است . خدمات و پشتیبانی را با نیاز سنجی مشتریان همگام می سازد تا زمانی ادامه خواهد داشت که نیاز مشتریان مرتفع گردد.

از سوی دیگر با طراحی زیبا و ایده پردازی بی نظیر مطابق با نوع کسب و کار، خدمات و امکانات بیشماری را با نازلترین تعرفه ها به مشتریان خود ارائه دهد که با تیم حرفه ای خود در کوتاهترین زمان کاری طراحی سایت صورت می گیرد.

در شرکت اسپیناس متناسب با بودجه شما طراحی صورت می گیرد و چیزی از کیفیت طراحی کم نمی شود فقط امکانات و خدمات کم و بیش می شود.

 

شرکت اسپیناس خدماتی نظیر:

طراحی سایت حرفه ای

کدنویسی از صفر

برنامه نویسی اختصاصی

سئو و بهینه سازی

طراحی وب سایت اختصاصی

طراحی انواع لوگوی حرفه ای

طراحی کاتالوگ

طراحی ست اداری

طراحی فروشگاه حرفه ای

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شرکتی

دامنه و هاست اختصاصی

مشاوره تبلیغاتی

مشاوره طراحی سایت

مشاوره استارت آپی

مشاوره اسم برای دامنه

پشتیبانی و گارانتی

وب مستری سایت های مشتریان

طراحی سایت انواع کسب و کارها

طراحی متناسب با بودجه مشتریان

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

021-88924130

021-88924133

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیناس

آژانس طراحی و خلاقیت اسپیناس هستیم! اعضای تیم اسپیناس وب متشکل از طراحان و برنامه نویسان کارکشته ای است که هر کدام از اعضای تیم از دانش آموختگان طراحی با سابقه طولانی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]