اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960202246616618

نرم افزار 365 Microsoft Dynamics کامل‌ترین محصولات شرکت مایکروسافت

‫تحول در عرصه کسب‌ و کار

کد: 13960202246616618

https://goo.gl/r4wnh0

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار 365 Microsoft Dynamics یکی از کامل‌ترین محصولاتی است که شرکت مایکروسافت در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه داده است. در مطالب گذشته آشنایی اولیه با این محصول جدید مایکروسافت ارائه شد. قصد داریم در مورد قابلیت‌های داینامیک 365 برای بخش‌های مختلف سازمان اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم.

‫تحول در عرصه کسب‌ و کار

 مایکروسافت داینامیک 365 متناسب با نیازمندی‌های شماست و از طریق یک فضای پویای ابری این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند تا با سرعت مورد نظر خودتان رشد کنید. داینامیک 365 دیدی یک‌پارچه از فرایندهای مختلف هر کسب‌وکار از تولید گرفته تا فروش و خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدین ترتیب به مدد یک پلتفرم پیشرفته و مدرن، فرایندها می‌تواند به‌سادگی دستخوش تغییر و تحولات بی‌درنگ شود و دیگر در پیچ‌و‌خم فناوری‌های قدیمی گرفتار نخواهد شد. 

به لطف داده‌های جدید رایج در داینامیک 365 می‌توان اپلیکیشن‌های نمونه را به‌ صورت دل‌خواه طراحی و یا از طریق سایر اپلیکیشن‌های قدرت‌مند توسعه داد. مایکروسافت این نتایج یک‌پارچه را به نحوی در سیستم‌های مرتبط با خود اجرا می‌کند که از طریق آن کارکنان می‌توانند اطلاعات درست را منطبق بر وظایفی که به آنان محول شده است در زمان و مکان مورد نیازشان به‌راحتی دریافت کنند. داینامیک 365 به شما این امکان را می‌دهد که سازگار با مدل جدید کسب‌وکار خود و هم‌چنین نیاز مشتریان و تقاضای بازار گام بردارید. در واقع هر آن‌چه را که برای بهبود کسب‌وکارتان ممکن است می‌توانید با داینامیک 365 تجربه کنید.

برای مشاهده ویدئو کلیک کنید.

داینامیک 365 علاوه بر بهبود و افزایش عملکرد در بخش‌های اساسی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (یعنی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش) در بخش‌های دیگر یک سازمان مانند مالی، تولید و خدمات عملیاتی نیز موجب بهبود روند انجام کار و فرایندها خواهد شد. برای آشنایی با قابلیت‌های این پلتفرم می‌توانید با کارشناسان سامانه‌های مدیریت در ارتباط باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]