اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246897175

با هدف انتشار اخبار و آموزش های حوزه فناوری و کسب و کارهای نوپا

وب‌سایت آیتی زیرون رونمایی شد

کد: 13960204246897175

https://goo.gl/eapUJW

، اصفهان , (اخبار رسمی): وب‌سایت آیتی زیرون با هدف انتشار اخبار و آموزش‌های حوزه فناوری و کسب و کارهای نوپا درحوزه فناوری و استارتاپ رونمایی شد.

itzeroone logo

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آیتی زیرون، وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه فناوری و استارتاپ از اول اردیبهشت‌ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

این وب سایت با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی itzeroone.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل ارائه پادکست های به‌روز حوزه فناوری و اخبار های رسمی آی.تی، تعامل میان کاربران و ارائه ابزارهای آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

جلال ترابی مدیرعامل آیتی زیرون در این باره گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و افراد علاقه‌مند به فناوری و استارتاپ است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: ارائه محتوای بومی و غنی در زمینه آی.تی و فناوری یکی از دغدغه های اصلی در این حوزه بوده است که با راه اندازی آیتی زیرون به آن جامه عمل پوشانده شد.

ترابی افزود: پس این رونمایی به دنبال توان‌مندسازی علاقه‌مندان حوزه فناوری و ارائه ابزارهای بومی آنلاینی که مشابه داخلی ندارد هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آیتی زیرون

ای تی زیرون که درحوزه تولید محتوای غنی تکنولوژی و استارتاپ فعالیت دارد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]