اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960213248027189

توسط شرکت داریس عرضه شد:

اولین نرم‌افزار بازار کار همراه کاریشه

کد: 13960213248027189

https://goo.gl/8mO7Ia

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار بازار کار همراه توسط شرکت داریس با نام "کاریشه" به بازار عرضه شد. "کاریشه" با هدف حمایت از کسانی که ‌می‌توانند کاری را حرفه‌ای انجام دهند و کسانی که به دنبال حرفه‌ای‌ها هستند ایجاد شده است و در اولین گام از حمایت، به‌صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

اولین نرم‌افزار بازار کار همراه کاریشه

ایجاد یک بستر مناسب برای معرفی کارفرما و مجری به یکدیگر، بخش بزرگی از مسئله بیکاری و دشواری دسترسی به نیروی حرفه‌ای را حل خواهد کرد.

محمدرضا پوراحمد مدیرعامل شرکت داریس، در راستای اهمیت و ضرورت حمایت از قشر جویای کار در کنار حمایت از کارفرما گفت: ما معتقدیم ایجاد یک بستر مناسب برای معرفی کارفرما و مجری به یکدیگر، بخش بزرگی از مسئله بیکاری و دشواری دسترسی به  نیروی حرفه‌ای را حل خواهد کرد. در واقع ایجاد یک محیط مناسب جهت تسهیل دسترسی کارفرما به افراد جویای کار٬ قدم بزرگ و مثبتی در راستای حمایت از هر دو گروه خواهد بود.

پوراحمد افزود نرم‌افزار "کاریشه" با حذف واسطه‌ها و در نظر گرفتن گرو‌ه‌های کاری متنوع٬ محیط مناسبی برای کسب و کار فرآهم ساخته است و این امکان را برای افراد مقدور می‌سازد تا به راحتی از توانایی و دانش خود در جهت کسب درآمد استفاده کنند. افراد می‌توانند در کاریشه بسته به نیازشان اگر به دنبال فردی با مهارت و دانش خاصی هستند از کاریشه مانند مرجعی به روز برای برون‌سپاری کارها در تمام زمینه‌ها استفاده کنند.

 

به گفته پوراحمد نرم‌افزار کاریشه دارای قابلیت‌ها و امکانات زیر است:

  • دسترسی به پروژه‌های آماده برون‌سپاری و فریلنسرهای آماده به‌ کار
  • امکان دسترسی به پروژه‌ها با مهارت‌های متفاوت و بودجه‌های مختلف
  • پرداخت و دریافت هزینه انجام پروژه به‌طور مستقیم و بدون پورسانت
  • نمایش اطلاعات تماس و دیگر اطلاعات شخصی تنها در صورت تائید کاربر

گفتنی است این نرم‌افزار در ابتدای اسفندماه سال ۱۳۹۵ به بازار عرضه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بازارهای کافه بازار٬ ایران اپس٬ مایکت و چارخونه، نسخه‌ی سازگار با سیستم عامل اندروید را دانلود کنند. همچنین کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کاریشه مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریشه

کاریشه با حذف واسطه‌ها و در نظر گرفتن گروه‌های کاری متنوع٬ محیطی مناسب برای کسب و کار فراهم ساخته است. اگر توانایی و دانش خاصی دارید٬ کاریشه این امکان را برای شما مقدور می‌سازد تا به راحتی از توانایی و دانش خود استفاده و کسب درآمد کنید. همچنین اگر به دنبال فردی با مهارت و دانش خاصی هستید٬ کاریشه مرجعی به روز برای برون‌سپاری کارهایتان در تمامی زمینه‌هاست. تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات٬ فناوری اطلاعات٬ تایپ و ترجمه و تولید محتوا٬ منزل و ساختمان و بسیاری گروه‌های کاری دیگر از جمله دسته‌بندی‌های قابل دسترس برای شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]