اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960214248065320

با هدف افزایش آگاهی و تسهیل در خرید راه‌اندازی شد:

معرفی فروشگاه اینترنتی لاکچری استور؛ مرجع محصولات و خدمات لوکس

کد: 13960214248065320

https://goo.gl/2Hz0A4

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت لاکچری استور باهدف افزایش آگاهی و تسهیل در خرید مشتریان کالا و خدمات لوکس درحوزه لوازم خانگی، مد و فشن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال و خدمات VIP راه‌اندازی شده است.

مرجع تخصصی کالا و خدمات لوکس

لاکچری استور در آینده‌ای نزدیک، به دنبال پیاده‌سازی نظام CRM به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، کارت خرید اعتباری و تنوع گروه‌های محصولات جهت افزایش رضایت مشتریان است.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی لاکچری استور، وبسایت این مجموعه‌ی فعال در حوزه لوازم خانگی، مد و فشن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال و خدمات لوکس از اواخر سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است و با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://www.LuxuryStore.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که شامل موارد زیر است:

  • بخش پرسنال شاپینگ، یا همان خرید از سایت‌های خارجی از برندهای لاکچری
  • بخش لاکچری کلاب؛ معرفی و رزرواسیون خدمات مانند رزرو میز رستوران،خرید بلیط استخر، حمل و نقل، تشریفات، رزرو تور و هتل و دیگر خدمات VIP،
  • بخش لاکچری مگ: اولین مجله اینترنتی تخصصی کالا و خدمات لوکس جهت افزایش آگاهی،
  • و امکانات بخش باشگاه مشتریان هوشمند به گونه ای که کالاهای خاص به علاقه‌مندان و مشتریان همان گروه نمایش داده شود.

مهندس مهدی امینی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی لاکچری استور با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود در زمینه کسب دانش خرید محصولات لوکس در ایران گفت: «یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و علاقه مندان به محصولات خاص و با کیفیت بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.»

او ادامه داد: «فروشگاه اینترنتی لاکچری استور، نتیجه یک دهه تحقیق در خصوص برندهای معتبر دنیا، ارزیابی آنها و جمع‌آوری بهترین‌ها در یک مکان است. در واقع لاکچری استور، اولین و تنها مرجع تخصصی کالا و خدمات لوکس در ایران است. فروش کالا و ارائه خدمات، تنها بخشی از فعالیت‌های این مرجع را در بر می گیرد. بخش مهم دیگر گروه بزرگ ما، به جمع آوری و ارائه اطلاعات ارزشمند و کمیاب در حوزه لاکچری می پردازد. بالارفتن دانش مردم، خرید را برای ایشان آسانتر و فروش را برای فروشندگان، حرفه‌ای‌تر می کند. دانش و تجربه کارشناسان ما، این امکان را فراهم می‌کند تا اصالت هر کالایی را که برای فروش در وبسایت نمایش می‌دهیم، صد در صد تضمین کنیم.»

وی افزود: «لاکچری استور اولین پلتفرم تخصصی بازار آنلاین (Marketplace) در حوزه لاکچری است. ارائه‌ی تصویر درست از برندهای مختلف وارداتی به مردم و شناساندن برندهای لوکس داخلی به مشتریان از اهداف مهم لاکچری استور است. در این راستا واحد ارزیابی لاکچری استور در دوره‌های متوالی زمانی، تمامی برندها را بررسی و ارزیابی می‌کند.»

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «لاکچری استور در آینده‌ای نزدیک، به دنبال پیاده‌سازی نظام CRM به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، کارت خرید اعتباری و تنوع گروه‌های محصولات جهت افزایش رضایت مشتریان است.»

علاقه‌مندان به منظور کسب دانش و آگاهی بیشتر در زمینه خرید محصولات لوکس می‌توانند به سایت لاکچری استور به آدرس http://luxurystore.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لاکچری استور (LuxuryStore)

لاکچری استور مرجع تخصصی کالا و خدمات لوکس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]