اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960214248076706

سایت کتاب کوله، آماده همکاری با کتابخانه‌ها و نویسندگان

کد: 13960214248076706

https://goo.gl/hFQ176

، نوشهر , (اخبار رسمی): وبسایت کتاب کوله فرصتی ویژه را برای نویسندگانی که می‌خواهند از مجموعه کتاب‌ها و اثرات خود یک صفحه اینترنتی داشته باشند و یا کتابخانه‌هایی که می‌خواهند کتاب‌های خود را به صورت آنلاین در دسترس دیگران قرار دهند فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی وب‌سایت کتاب کوله، این وبسایت که یک بستر اشتراک گذاری و دانلود کتاب است، در حال تکمیل آرشیو کتاب‌های الکترونیکی یا فایل متنی است و از این رو به دنبال همکاری با همه نویسندگان و کتابخانه‌های سراسر ایران است.

با امکانات این وب‌سایت، نویسندگان می‌توانند با ثبت‌نام و انتشار کتابشان از پنل کاربری، بدون صرف هزینه کتابشان را منتشر کنند و یا حتی آن را بفروشند.

همچنین کتابخانه‌هایی که وب‌سایتی برای آثار موجود خود ندارند، می‌توانند با همکاری با کتاب کوله، فایل متنی کتاب‌های خود را منتشر کنند تا کتاب‌ها به صورت آنلاین نیز قابل دسترس باشند.

سایت کتاب کوله هیچ هزینه‌ای از انتشار کتاب توسط کتابخانه‌ها و نویسندگان دریافت نمی‌کند و تنها از فروش کتاب‌های عرضه شده برای فروش، 20 درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به این سایت به آدرس http://ketabkole.ir و ثبت‌نام، از طریق پنل کاربری‌شان کتب موجود خود را مشاهده و سپس صفحه اختصاصی خود را با دیگران به اشتراک گذارند.

همچنین در این سایت، فرصت‌های درآمدزایی برای نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا در بخش درآمدزایی با کتاب کوله تشریح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب کوله

www.ketabkole.ir سایت کتاب کوله برای حمایت از ناشران و ایجاد محیطی برای دانلود کتاب ایجاد شد. کاربران می تواند به طور رایگان کتاب خود را در کتاب کوله به اشتراک بگذارند و پس از انتشار نیز می توانند مدریت کتاب خود را بر عهده گیند و آن را ویرایش یا حذف کنند. این سایت تنها 25 درصد از درآمد فروش شما را به عنوان پورسانت دریافت می کند و 75 درصد فروش به صاحب کتاب پرداخت می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]