اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248147150

در همایش پیاده‌سازی و توسعه پنجره‌های واحد

مشاور ارشد سازمان توسعه و تسهیل تجاری در غرفه پورتال سامان حضور یافت

کد: 13960216248147150

https://goo.gl/iZGn0L

، تهران , (اخبار رسمی): مشاور ارشد سازمان توسعه و تسهیل تجاری در غرفه پورتال سامان در همایش پیاده‌سازی و توسعه پنجره‌های واحد حضور یافت و تجارب 15 سال فعالیت خود در زمینه استقرار و عملیاتی کردن پنجره واحد تجاری در بیش از 50 کشور را به اشتراک گذاشت.

بازدید میهمانان همایش از غرفه پورتال سامان در نمایشگاه جانبی همایش

در این همایش و کارگاه آموزشی دو روزه پرفسور تام باترلی مشاور ارشد در سازمان توسعه و تسهیل تجاری، تجارب خود در زمینه استقرار پنجره واحد تجاری در بیش از 50 کشور را با میهمانان به اشتراک گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سازه اطلاعات سامان در همایش "استقرار و پیاده‌سازی پنجره‌های واحد با رویکرد بازخوانی تجارب موفق جهانی" که روزهای 12 و 13 اردی‌بهشت‌ماه در وزارت اقتصاد برگزار شد بیش از 250 نفر از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع پنجره واحد حضور داشتند.

غرفه پورتال سامان میزبان مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی از جمله دکتر احمدیان معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت اقتصاد، دکتر سخایی مدیر کل دفتر پایش و بهبود کسب و کار، مهندس باقری‌اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات، دکتر رئیسی‌پور مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان، مهندس عابد رئیس اداره نرم‌افزار سازمان بورس بود.

برگزاری پنل تخصصی تجربه‌های موفق داخلی نهادهایی مانند گمرک جمهوری اسلامی، شهرداری تهران و مرکز خدمات و فناوری استان آذربایجان شرقی و  زنجان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از بخش‌های روز دوم همایش بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتال سامان

سازه اطلاعات سامان، دارنده برند تجاری پورتال سامان، به عنوان مجری تخصصی پروژه های پورتال سازمانی در مقیاس بزرگ شناخته می شود. محصول محوری این شرکت، نرم افزار پورتال سامان، در حال حاضر به عنوان زیرساخت درگاه خدمات الکترونیکی، پورتال اینترنتی و پورتال درون سازمانی، در مجموعه بزرگی از دستگاه ها، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها و صنایع و بنگاههای تجاری بزرگ کشور در حال اجراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]