اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960210247557150

در همایش «استقرار و پیاده‌سازی پنجره های واحد با رویکرد بازخوانی تجارب موفق جهانی»

راهکار پورتال پنجره واحد خدمات الکترونیک شرکت سازه اطلاعات سامان معرفی می‌شود

کد: 13960210247557150

https://goo.gl/5383Du

، تهران , (اخبار رسمی): راهکار پورتال پنجره واحد خدمات الکترونیک شرکت سازه اطلاعات سامان در همایش «استقرار و پیاده سازی پنجره های واحد با رویکرد بازخوانی تجارب موفق جهانی» در 12 و 13 اردیبهشت‌ماه ارائه می‌شود.

حضور پورتال سامان در همایش استقرار و پیاده سازی پنجره واحد خدمات

رویداد مذکور فرصت مغتنمی برای معرفی نیازمندی های بخش دولتی به فعالان بخش خصوصی از یک سو و شناسایی توانمندی های بخشی خصوصی به حاکمیت کشور از سوی دیگر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرتال سامان؛ شاهرخ انصاریان مدیر بازاریابی شرکت سازه اطلاعات سامان با بیان این مطلب گفت: با توجه به افزایش ضریب نفوذ و دسترسی به فناوری های حوزه ICT که رشد گسترده ارائه خدمات الکترونیکی در پاسخ به مطالبه گری ذینفعان (مردم) توسط دستگاه های مختلف دولتی و غیردولتی را در بر داشته، نیاز به یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات در جهت کاهش افزونگی، پیشگیری از بازکاری و بهینه سازی فرآیندهای اداری، تبدیل به یک الزام شده است. وی افزود: از آنجا که در اکثر موارد، اینگونه توسعه ها به صورت جداگانه و حسب پاسخ به نیازهای مقطعی رخ داده است، ارتقای تعامل اطلاعاتی، داده یی و عملیاتی بین دستگاه های دولتی، لزوم ایجاد پنجره واحد ارائه خدمات دولت یکی از اقدامات و نیازمندی های اساسی حرکت به سوی دولت الکترونیک می‌باشد.

مدیر بازاریابی این شرکت گفت: این همایش به استناد تبصره 6 ماده 57  قانون «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» به منظور ساماندهی، استانداردسازی و فرهنگ‌سازی در زمینه پنجره‌های واحد تخصصی کشور با همکاری معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان فناوری اطلاعات ایران و با حضور بیش از 250 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد مرتبط با موضوع همایش در دستگاه های اجرایی کشور در محل ساختمان اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

گفتنی است در این همایش پرفسور تام باترلی مشاور ارشد سازمان توسعه و تسهیل تجاری نیز حضور خواهد یافت. 

مدیر بازاریابی شرکت سازه اطلاعات سامان در خاتمه با اشاره به برپایی نمایشگاه جانبی در حاشیه برگزاری این همایش با حضور شرکتهای فعال در حوزه تامین زیرساخت های نرم افزاری مرتبط با توسعه فرم ، فرایند و خدمات الکترونیک افزود :  رویداد مذکور فرصت مغتنمی برای معرفی نیازمندی های بخش دولتی به فعالان بخش خصوصی از یک سو و شناسایی توانمندی های بخشی خصوصی به حاکمیت کشور از سوی دیگر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتال سامان

سازه اطلاعات سامان، دارنده برند تجاری پورتال سامان، به عنوان مجری تخصصی پروژه های پورتال سازمانی در مقیاس بزرگ شناخته می شود. محصول محوری این شرکت، نرم افزار پورتال سامان، در حال حاضر به عنوان زیرساخت درگاه خدمات الکترونیکی، پورتال اینترنتی و پورتال درون سازمانی، در مجموعه بزرگی از دستگاه ها، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها و صنایع و بنگاههای تجاری بزرگ کشور در حال اجراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]