اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960130246517150

با ارائه لوح تقدیر و انتشار تمبر یادبود

دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پایان یافت

کد: 13960130246517150

https://goo.gl/yyi2E8

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)به عنوان بزرگ‌ترین رویدادمالی ایران 29 فروردین ماه با انتشار تمبر یادبود و ارائه لوح تقدیر به شرکت‌کنندگان برتر به کار خود پایان داد.

پایان نمایشگاه فاینکس 2017 با ارائه لوح تقدیر و انتشار تمبر یادبود

غرفه پورتال سامان در سالن 38 میزبان جمعی از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات، بازاریابی و روابط عمومی شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری کشور بود.

ه گزارش روابط عمومی پورتال سامان مدیر بازاریابی این پورتال با اعلام این خبر گفت: طی چهار روز برپایی این رویداد مالی که از 26 تا 29 فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران دایر بود، غرفه پورتال سامان در سالن 38 میزبان جمعی از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات، بازاریابی و روابط عمومی شرکت‌های بیمه، بانک ها و موسسات مالی اعتباری کشور بود.

شاهرخ انصاریان افزود: این رویداد فرصت مناسبی برای آشنایی و مذاکرات مستقیم با مدیران و کارشناسان ارشد حوزه بانک و بیمه کشور برای پورتال سامان بود و امیدواریم در نتیجه این بازدیدها در سال ضمن تثبت جایگاه برند پورتال سامان به عنوان برترین ارائه‌دهنده نرم‌افزار پورتال و راهکار ویژه در صنعت بانک و بیمه بتوانیم از فرصت های تجاری پیش رو بهره برداری کنیم و منشا ارائه خدمات متنوع و گسترده‌ای در این بخش باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتال سامان

سازه اطلاعات سامان، دارنده برند تجاری پورتال سامان، به عنوان مجری تخصصی پروژه های پورتال سازمانی در مقیاس بزرگ شناخته می شود. محصول محوری این شرکت، نرم افزار پورتال سامان، در حال حاضر به عنوان زیرساخت درگاه خدمات الکترونیکی، پورتال اینترنتی و پورتال درون سازمانی، در مجموعه بزرگی از دستگاه ها، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها و صنایع و بنگاههای تجاری بزرگ کشور در حال اجراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]