اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248176618

اینفوگراف چگونگی افزایش تعاملات با مشتری

‫افزایش تعاملات با مشتریان توسط CRM اجتماعی

کد: 13960216248176618

https://goo.gl/iB0Jlv

، تهران , (اخبار رسمی): CRM اجتماعی یک فلسفه و استراتژی کسب‌وکار است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید.

اینفوگراف افزایش تعاملات با CRM اجتماعی

راهکار CRM اجتماعی باعث می‌شود تا از پلت‌فرم‌های مختلف استفاده کنید، قوانین کسب‌وکار را بهبود دهید و رشد سریع‌تری را تجربه کنید.

CRM اجتماعی یک فلسفه و استراتژی کسب‌وکار است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید. 

فلسفه‌ای که دیگر مشتری، هدف نهایی آن نبوده و کاربران رسانه‌های اجتماعی هدف اصلی هستند. با این تعریف، مشتری صرفا خریدار محصول نیست و در حقیقت فراتر از محصول را از سازمان‌ها تهیه کرده است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید. 

راهکار CRM اجتماعی باعث می‌شود تا از پلت‌فرم‌های مختلف استفاده کنید، قوانین کسب‌وکار را بهبود دهید و رشد سریع‌تری را تجربه کنید. 

در این اینفوگراف نحوه بهره‌مندی از این راهکار جامع و همچنین چگونگی افزایش تعاملات با مشتریان به تفصیل توضیح داده شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]