اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960220248646943

به مناسبت نیمه شعبان

تخفیف 5درصدی محصولات فروشگاه اینترنتی افق فرا ویژن

کد: 13960220248646943

https://goo.gl/4wI7Qq

، تهران , (اخبار رسمی): محصولات فروشگاه اینترنتی افق فرا ویژن به مناسبت نیمه شعبان از 20 اردیبهشت تا 6 خرداد‌ماه تخفیف 5درصدی دارد.

تخفیفات ویژه نیمه شعبان در فروشگاه اینترنتی افق www.ofvco.com

مشتریان می‌توانند داشبورد مدیریتی، دستگاه‌های حضور و غیاب و دوربین‌های مداربسته را از طریق فروشگاه آن‌لاین افق به نشانی www.ofvco.com با پنج‌درصد تخفیف تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت افق فرا ویژن، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند داشبورد مدیریتی، دستگاه‌های حضور و غیاب و دوربین‌های مداربسته را از طریق فروشگاه اینترنتی افق  به نشانی  www.ofvco.com با پنج‌درصد تخفیف تهیه کنند.

حمیدرضا ماشالله مدیرعامل این شرکت گفت: از آنجا که مشتری‌مداری، هدف اصلی برگزاری این جشنواره است، تلاش می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

ماشالله در تشریح جزئیات این جشنواره گفت: نیمه شعبان سال‌روز ولادت منجی عالم بشریت “امام مهدی (عج)” را غنیمت شمردیم تا در سال جدید و به درخواست مشتریان عزیزمان، تخفیفی در نظر بگیریم تا بتوانند برای تهیه محصولات و تمدید بسته‌های پشتیبانی استفاده کنند.

گفتنی است در این جشنواره، آخرین نسخه داشبورد مدیریتی به عنوان هدیه‌ای ویژه برای سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که معادل 10 میلیون تومان خرید داشته باشند در نظر گرفته شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]