اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960220248687218

خرید ساده‌تر تورهای مسافرتی پس از ارتقا سایت طلاتور 

کد: 13960220248687218

https://goo.gl/Gb9aVy

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت طلاتور، از سایت‌های مطرح فروش آنلاین تورهای مسافرتی، با هدف ساده‌سازی روند خرید و افزایش قدرت انتخاب کاربران، وب‌سایت خود را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با شمایل و امکانتی تازه به‌روز رسانی کرد.

خرید آنلاین تور مسافرتی و گردشگری - سایت طلاتور

رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقمندان به سفر و از طرف دیگر آژانس‌های مسافرتی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت، از اهداف اصلی این به روز رسانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی سایت طلاتور، وبسایت این شرکت فعال در بازاریابی گردشگری و ارائه اطلاعات مرتبط  به‌روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در آدرس http://talatour.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.
در به روزرسانی تازه این وبسایت، بخش‌های مطالب گردشگری، اطلاعات تورها، اطلاعات آژانس‌های مسافرتی و رزرو تورها به فهرست وب‌سایت اضافه شده و مقایسه تورهای آژانس‌های مختلف برای مخاطبان میسر شده است.
حامد رفیع زاده، مدیرعامل طلاتور با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقمندان به سفر و از طرف دیگر آژانس‌های مسافرتی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت، از اهداف اصلی این به روز رسانی بوده است.»

وی ادامه داد: بهبود مستمر  کیفیت خدمات از مهمترین خواسته‌های این مجموعه است که با این ارتقای جدید به دنبال پیاده سازی آن هستیم.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس این به روزرسانی به دنبال فراهم آوری اطلاعات جامع حوزه گردشگری و آماده سازی بستر رزرواسیون آنلاین تورهای مسافرتی و استفاده از نرم‌افزارهای تلفن‌های هوشمند هستیم.»
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین تورهای مسافرتی خود می‌توانند به سایت طلاتور به آدرس http://talatour.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلاتور

با توجه به اهمیت بالای صنعت گردشگری سعی نمودیم تا اطلاعات لازم را در مورد جاذبه های گردشگری ایران وجهان برای علاقمندان فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]