اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960221248737090

با هدف معرفی دستاوردهای تازه

شرکت منیب در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافت

کد: 13960221248737090

https://goo.gl/WJsFtp

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت منیب با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه خود از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه امسال در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافت.

غرفه شرکت منیب در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت منیب با ارائه راهکارهای سنگین صنعتی و با استفاده از متخصصان آموزش‌دیده خود در آلمان و ایران داعیه‌دار حرکت علمی در حوزه نظافت صنعتی با استفاده از واترجت و مکنده است.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت منیب، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت منیب با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه سالانه با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنایع نفت و گاز به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

محمدعلی قضایی با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه گفت: صنایع نفتی متناسب با فعالیتی که دارند، در معرض رسوبات نفتی، پلیمری و سخت در لوله‌ها و مبدل‌های حرارتی و هم‌چنین مخازن نگهداری مواد قرار می‌گیرند که برای مقابله با چنین آلودگی‌هایی ابزارها و تجهیزات سنگین صنعتی و خاص‌تر نیاز است.

قضایی تاکید کرد: نظافت در صنایع سنگین امروزه لزوما به معنای داشتن محیطی تمیز‌تر نیست بلکه در بسیاری از موارد، نظافت و شست‌وشو جزئی از فرایند تولید به حساب می‌آید و اگر این امر تحقق نیابد تولید با اختلال روبرو می‌شود که در همین چارچوب شرکت منیب با ارائه راهکارهای سنگین صنعتی و با استفاده از دستگاه‌های واترجت صنعتی و مکنده‌ها برای پیشبرد علمی و تخصصی این راه‌حل‌ها تلاش کرده است و با استفاده از متخصصان آموزش‌دیده خود در آلمان و ایران داعیه‌دار حرکت علمی در حوزه نظافت صنعتی با استفاده از واترجت و مکنده است. 

مدیرعامل شرکت منیب به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.monibco.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منیب

شرکت منیب ارائه دهنده راهکارهای سنگین صنعتی، وارد کننده دستگاه های واترجت صنعتی و مکنده صنعتی می‌باشد. نظافت صنعتی ، تخریب بتن با واترجت ،‌ شستشوی لوله ها و مبدل های حرارتی ،‌ رنگ بری از سطوح ، جمع آوری پسماند های نفتی و پالایشگاهی و ضایعات کارخانجات سیمان و فولاد، بخشی از کاربرهای دستگاه های این شرکت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]