اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249087226

برای اولین بار در ایران در صنعت سبک زندگی صورت گرفت:

صدها برند مطرح نوشیدنی ایران و جهان در سایت تیرینک

کد: 13960225249087226

https://goo.gl/mV0yUC

، تهران , (اخبار رسمی): سایت تیرینک، برای اولین بار در ایران، بیش از هفتاد برند مطرح نوشیدنی، دسر و شیرینی ایرانی و خارجی را گرد هم آورده تا عاشقان سبک زندگی مدرن و یک پذیرایی گرم و دلچسب، به سادگی و سرعت، نیازهای خود در این زمینه را تامین کنند.

صدها برند مطرح نوشیدنی ایران و جهان در سایت تیرینک

گفتنی است سایت تیرینک در کمتر از 3 ماه که از رونمایی آن می گذرد، با استقبال بسیار خوب علاقه مندان مواجه شده که توانسته آن را به یک استارتاپ موفق تبدیل کند.

به گزارش روابط عمومی سایت تیرینک، عاشقان نوشیدنی‌های جدید و جذاب و علاقه‌مندان به یک پذیرایی کلاسیک و مدرن، با استفاده از امکانات این سایت می‌توانند تا از بین محصولات بیش از 70 برند نوشیدنی و دسر از جمله چای، قهوه، دمنوش، عرقیجات، دسر، شیرینی و همینطور نوشیدنی‌ساز همچون قهوه‌ساز و چای‌ساز به راحتی و سادگی محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرند. در واقع تیرینک، یک پلتفرم یا بستر ارتباط دهنده بین برندهای مرتبط با نوشیدنی و خریداران است.

کسری نیک پور، مدیر سایت تیرینک در زمینه اهمیت راه‌اندازی این سرویس در ایران گفت: «تیرینک تنها یک سایت فروشنده محصولات مرتبط با نوشیدنی نیست، بلکه معرفی کننده یک سبک زندگی است. تمامی محصولات نوشیدنی و دسر مرتبط با سبک زندگی هم جمع شده‌اند که این سبک زندگی به همراه صمیمیتِ دور هم جمع شدن دوستانه یا فامیلی، با سرو یک نوشیدنی و دسر دلچسب، تکمیل می‌شود. در این سبک زندگی، آرامش یک جمع دوستانه می‌تواند با صحبت در مورد یک قهوه، چای یا دمنوشی که به صورت حرفه ای تهیه شده، معنای جدیدی پیدا کند. به همین دلیل، در تیرینک تلاش کرده‌ایم تا با گرد هم آوردن منابع آموزشی و محصولات مرتبط با این سبک زندگی، نیازهای این قشر از جامعه را پاسخ دهیم.»

وی در زمینه مزایای استفاده از تیرینک و تمایز آن با سایر سرویس‌های مشابه افزود: «متاسفانه ضعف دسترسی به اطلاعات و منابع دست اول در زمینه‌ی نوشیدنی و محصولات مرتبط در کشور بسیار بالاست و خریداران و عاشقان این نوع محصولات با سردرگمی زیادی در این زمینه روبه‌رو هستند. بنابراین با تمرکز بر این دسته از مشتریان و سبک زندگی آنها، می‌خواهیم همراه آنها در جمع گرم مهمانی‌هایشان باشیم.»

در زمینه فن‌آوری‌های مورد استفاده در تیرینک، به جدیدترین فن آوری های راه‌اندازی و مدیریت یک سایت آنلاین با تمرکز بر آموزش و فروش، توجه شده است. تیرینک علاوه بر طراحی ساده و مینیمال، از قالب واکنشگرا استفاده می‌کند که باعث می‌شود علاقه‌مندان با هر دستگاهی بتوانند، از خدمات آن به بهترین شکل استفاده کنند.

گفتنی است؛ سایت تیرینک در کمتر از 3 ماه که از رونمایی آن می گذرد، با استقبال بسیار خوب علاقه مندان مواجه شده که توانسته آن را به یک استارتاپ موفق تبدیل کند.

نیک‌پور در پایان در زمینه دلایل این رشد سریع و بازه‌ی مخاطب استقبال کننده از خدمات تیرینک گفت: «خوشبختانه قشر مخاطب محصولات ما به فضای آنلاین و خرید اینترنتی بسیار آشناست و به دلیل فراهم شدن همه امکانات آموزشی و خرید در یک جا، این دسته از مخاطبان توجه زیادی به تیرینک نشان داده‌اند. در واقع موتور رشد سریع تیرینک، ایجاد پل ارتباطی یا یک پلتفرم برای کاربران جوان و امروزی ایران با برترین برندهای داخلی و خارجی نوشیدنی است.»

از برندهای مطرح ارائه شده در تیرینک می‌توان به چای تشریفات، Nespresso، Hario، illy و چای مانی اشاره کرد.

 

سایر ویژگی های تیرینک عبارتند از:

  • آدرس صفحه اختصاصی برای هر برند (جایگزین مناسب برای وب سایت شرکت)
  • تولید محتوای تخصصی و حرفه ای و کاما منطبق بر قوانین SEO
  • مارکتینک همه جانبه در فضای دیجیتال (وب و شبکه های اجتماعی) و غیر دیجیتال
  • نظارت دائمی، جمع آوری داده و آنالیز همه جانبه روش خرید مشتریان و فروش
  • فعالیت‌های همه جانبه تبلیغاتی در بستر دیجیتال (وب و شبکه های اجتماعی)
  • ایده‌پردازی و ارائه بهترین پروموشن‌ها و روش‌های فروش
  • تسهیل دسترسی مخاطبان به برندها و محصولات
  • امکان ارائه انواع روش های جستجو برای برندهای مختلف
  • صرفه جویی در وقت
  • تضمین کیفیت و اصالت کالا
  • معرفی دقیق، کامل و حرفه ای محصولات
  • امکان مقایسه و تصمیم‌گیری
  • امکان ارائه بهترین قیمت
  • تیم پاسخگویی به مشتریان کاملا آموزش دیده در زمینه نوشیدنی ها برای راهنمای دقیق مشتریان

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده خدمات تیرینک می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس http://tearink.com/  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیرینک

TEARINK(تیرینک)، فروشگاه اینترنتی انواع نوشیدنی و محصولات مرتبط می باشد که قصد دارد به زودی به مرجع تخصصی شماره یک برندها و محصولات داخلی و خارجی انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و لوازم جانبی تبدیل گردد و به عنوان پیشتاز در بازار آنلاین نوشیدنی کشور با ایجاد بستر تخصصی تبلیغات و فروش آنلاین کالا برای تامین کنندگان انواع نوشیدنی (چای، قهوه، دمنوش، عرقیات)، دسر و شیرینی، سرو پذیرایی و انواع نوشیدنی ساز تجربه متفاوتی را برای مخاطبان خود ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]