اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960231249457238

گردهمایی بزرگ فعالان لیزر کشور:

سومین همایش لیزرهای صنعتی ایران 18 تیرماه برگزار می‌شود

کد: 13960231249457238

https://goo.gl/N7z0Ba

، تهران , (اخبار رسمی): سومین همایش لیزرهای صنعتی ایران به همراه کارگاه جانبی، در تاریخ 18 تیرماه 1396 در محل هتل المپیک تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این همایش، فناوری‌های نوین در این صنعت، بررسی بازارهای جدید و تعامل سازنده بین فعالان لیزرهای صنعتی در محیط کارگاهی صورت می‌گیرد.

سومین همایش لیزرهای صنعتی ایران

سومین همایش لیزرهاى صنعتى ایران با حضور گسترده دست اندرکاران و فعالان عرصه صنعت لیزر و شرکت های خارجی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آسیالیزر،  پس از برگزارى موفق نخستین و دومین همایش لیزرهاى صنعتى ایران، سومین همایش لیزرهاى صنعتى ایران با حضور گسترده دست اندرکاران و فعالان عرصه صنعت لیزر و شرکت های خارجی برگزار خواهد شد.

مخاطبین این رویداد تمامی دست اندرکاران و فعالان صنعت لیزر کشور، مصرف کنندگان این صنعت، سازندگان تجهیزات لیزر صنعتی، ارائه‌دهندگان و واردکنندگان ماشین لیزر، قطعه و خدمات در این زمینه، صنایعی که در صدد رشد و توسعه با بکار گیری تکنولوژی های جدید هستند، مسئولین مرتبط با رشد و توسعه تکنولوژی صنعت لیزر، اساتید دانشگاه و مراکز تحقیقاتی، دانشجویان و علاقه‌مند به لیزرهای صنعتی، بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و حمایتی، ارائه‌کنندگان مواد و تجهیزات جانبی مورد نیاز لیزر و تمامی علاقه‌مند به فراوری مواد با لیزر می باشند.

این رویداد تخصصى در تاریخ 18 تیرماه 1396 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد گردید. همزمان در کنار این همایش، کارگاهى از ساعت 9 تا 19 عصر براى معرفى فعالان صنعت لیزر در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به همایش و بهره‌مندی از شرایط ویژه تا تاریخ 1396/03/11 با ستاد برگزاری به شماره 44276133 - 021 تماس گرفته و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی  tlgrm.me/iranindlasers مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیالیزر و رباتیک

شرکت مهندسی آسیالیزرو رباتیک نخستین معرف تکنولوژی لیزرهای فیبر نوری در ایران، با سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های حک و برش پشتیبان واقعی شما در امر مشاوره, خرید و ارائه خدمات نصب و سرویس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]