اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960302249656094

98 درصد مشتریان کسپرسکی قربانی WannaCry ، ویندوز 7 داشته اند .

کد: 13960302249656094

https://goo.gl/MyB5l6

، تهران , (اخبار رسمی): طبق اعلام کسپرسکی ، 98 درصد سیستمهای مشتریان این شرکت که به ویروس باج افزار WannaCry آلوده شده اند ، ویندوز هفت بوده است .

باج افزار Wannacry واناکرای

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش ، طبق اعلام شرکت کسپرسکی ، 98 درصد سیستمهای مشتریان این شرکت روسی که به ویروس باج افزار WannaCry یا همان WCry آلوده شده اند ، مجهز به سیستم عامل ویندوز هفت بوده اند .

ویروس باج افزار WannaCry ( واناکرای ) که به سرعت در صدر اخبار  قرار گرفت ، با استفاده از آسیب پذیری های ویندوزهای آپدیت نشده ، طیف وسیعی از سرورها و کلاینتها را در کشورهای مختلف آلوده کرد .

این باج افزار فایلهای قربانی را رمزگذاری کرده و برای ارائه کلید درخواست مبلغ 300 دلار باج میکند .

البته برخی گزارشات نشان میدهد که برخی قربانیان در ازای پرداخت باج ، موفق به دریافت کلید نشده اند .

بهترین روش برای مقابله با تهدیدات سایبری و مخصوصآ باج افزارها رعایت کامل موارد امنیتی و استفاده از محصولات آنتی ویروس معتبر و اصلی و ترجیحآ با کیفیت می باشد .

اگر به دنبال دریافت راهکارهای مطمئن و معتبر هستید میتوانید با شرکت دورانتاش تماس بگیرید و یا به کانال تلگرامی این شرکت به نشانی  @durantash  بپیوندید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]