اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960302249666094

حفاظت ویژه در برابر باج افزارها با تکنولوژی Folder Shield

کد: 13960302249666094

https://goo.gl/aCGJJH

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از تکنولوژی Folder Shield که در ضد ویروس‌های ماگزیموم سکیوریتی کمپانی ترندمیکرو قرار دارد میتوانید با خیال آسوده از اطلاعات خود در برابر باج افزارها حفاظت کنید .

ترندمیکرو Folder Sheild

ویژگی امنیتی Folder Shield این امکان را به کاربر میدهد تا یکی از فولدرهای بسیار حساس و مهم را به صورت ویژه مورد حفاظت قرار دهد و حتی در صورت آلوده شدن سیستم به باج افزار ، آن فولدر از خطر دور باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو Trend Micro ویژگی منحصر بفردی برای حفاظت از اطلاعات بسیار حساس کاربران مخصوصآ در برابر خطر باج افزارها در محصول آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی خود قرار داده .

ویژگی امنیتی Folder Shield این امکان را به کاربر میدهد تا یکی از فولدرهای بسیار حساس و مهم را به صورت ویژه مورد حفاظت قرار دهد و حتی در صورت آلوده شدن سیستم به باج افزار ، آن فولدر از خطر دور باشد .

آنتی ویروس های ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی که به صورت مالتی دیوایس می باشند از جمله کامل ترین محصولات آنتی ویروس برای کاربران خانگی هستند که در ایران تحت گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش عرضه می شوند .

لایسنس ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی قابلیت استفاده از محصولات ترندمیکرو بر روی سیستم عاملهای ویندوز ، اپل مکینتاش ، اندروید و اپل iOS را برای کاربر فراهم میکند و هم اکنون به صورتهای یک و سه و پنچ دیوایس قابل خریداری می باشد .

همچنین خریداران ضد ویروس ماگزیمم سکیوریتی قادر هستند از 2 ویژگی امنیتی 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی کلود ( SafeSync ) و مدیریت پسوردها ( DirectPass ) استفاده کنند .

از دیگر ویژگی های آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی کمپانی ترندمیکرو میتوان به رمزگذاری فولدرها Encrypted Vault ، کنترل والدین بر فرزندان Parental Control و اسکن ذخیره ساز کلود ( Cloud Storage Scanner ) اشاره کرد .
 

در این لینک میتوانید روش استفاده از ویژگی فولدر شیلد را مشاهده کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصولات کمپانی ترندمیکرو میتوانید با شرکت دورانتاش تماس بگیرید و یا به کانال تلگرامی این شرکت به نشانی @durantash مراجعه کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]