اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960303249787231

ایده طراحی برای آپارتمان‌های کوچک

کد: 13960303249787231

https://goo.gl/Hqmr0t

، سنندج , (اخبار رسمی): معمار Ines Brandao یک ایده جذاب و کاربردی برای فضای کوچک یک آپارتمان ارائه داده است.

ایده طراحی برای آپارتمان های کوچک

به گزارش روابط عمومی معماری پرتوک، در این ایده جذاب و کاربردی معماری Ines Brandao در فضای کوچک این آپارتمان با طراحی دکوراسیون یک تخت مخفی در کابینت‌های سفید خانه توانسته است بهترین استفاده ممکن را از فضای محدود این آپارتمان ببرد.

این تخت‌خواب که توسط پایه‌هایی به ریل مخصوص خود وصل است می‌تواند به طور کامل در کابینت‌ها مخفی شود و کل فضای موجود را در اختیار ساکنان خانه قرار دهد،در ایده جذاب دیگر این طراحی با بیرون‌آوردن تحت تا نصف و نه به طور کامل می‌توان از نشستن روی یک کاناپه لذت برد و در طول روز و زمان استراحت از آن استفاده کرد. هم‌چنین تزئین کاناپه به وسیله پتو و بالش‌های سفید و سیاه توجه هر بینینده‌ای را به خود جلب می‌کند و در فضای کاملا روشن آپارتمان خود را به خوبی نشان می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معماری پرتوک

ما در این سایت سعی میکنم تمام آنجه که یک معمار شاید نیاز داشته باشد را در اختیارش بگذاریم… فایل ها،خدمات و کالا های که از طریق سایت قابل دسترس هستند: پروژه های کامل معماری که شامل تمامی پلان ها،نما ها و مقاطع،تصاویر سه بعدی و پوستر باشد. پلان های معماری در تمام موضوعات پایان نامه های کامل معماری رساله ها،مقالان و پاورپوینت های معماری آموزش های کاربردی نرم افزار های معماری و طراحی محصولات اموزشی فارسی به صورت اورچینال و با رعایت کپی رایت منابع و سورس های کامل از مدل های سه بعدی،پروژه های سه بعدی اماده،متریال ها،تکسچر ها،عکس ها و… طراحی پروژه ها پایان نامه های معماری به صورت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل