اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960303249845904

پرینتر لیبل زن یا برچسب زن چیست ؟

کد: 13960303249845904

https://goo.gl/Bvn4SF

، تهران , (اخبار رسمی): ازمیان متداول ترین لوازم جانبی کامپیوتر می توان به پرینتر اشاره کرد. این پرینتر ها دارای مدل ها و نوع های مختلفی می باشند که از میان آنها می توان به پرینترهای جوهر افشان ، پرینتر های لیزری و پرینترهای لیبل زن اشاره کرد که از پرینترهای حرارتی به عنوان جدیدترین مکانیزم چاپ یاد می شود.

ایده برتر پارسیان

به گزارش روابط عمومی ایده برتر پارسیان، از میان متداول ترین لوازم جانبی کامپیوتر می توان به پرینتر که برای چاپ و پرینت اطلاعاتی همچون حروف و تصاویر اشاره کرد. این پرینتر ها دارای مدل ها و نوع های مختلفی می باشند که از میان آنها می توان به پرینترهای جوهر افشان ، پرینتر های لیزری و پرینترهای لیبل زن اشاره کر د که از پرینترهای حرارتی به عنوان جدیدترین مکانیزم چاپ یاد می شود و در کار با آن کاغذی لازم داریم که در برابر به گرما و حرارت حساس باشد و به سرعت عکس العمل نشان دهد. پرینترهای حرارتی در مدل های تک رنگ (سیاه و سفید) و 2 رنگ برای صدور فیش در بازار توزیع شده است .

انواع پورت های مصرفی پرینترهای لیبل زن:

لیبل پرینتر ها در پورت های خاصی به بازار عرضه شده اند که  هنگام خرید باید به نوع پورت مصرفی دقت شود.

  • پورت موازی (Parallel): پورت استاندارد اتصال به پرینتر که نیازی به نصب کردن درایور ندارد و از سرعت بالایی برخورداراست.
  • پورت سریال (COM): درمقایسه با پورت های دیگر از سرعت پایینی برخورداراست و اغلب برای فاصله های بیشتر از 15 متر مورد استفاده میگیرد.  
  • پورت شبکه (Ethernet): معمولا در مکان هایی که تعداد پرینترها و یا کامپیوترها زیاد است استفاده می شود و علاوه براین از هزینه ی بالایی هم برخوردار می باشد.
  • پورت USB: این پورت در صورت نبود پورت پارارل انتخاب می شود که  معمولا برروی تمامی لپ تاپ ها موجود می باشد. تنها اشکال اساسی آن نصب دوباره درایور پرینتر به هنگام قطع و وصل شدن سیم و برد  آن است.

امتیازهای مثبت پرینتر لیبل زن:

پرینتر لیبل زن از امتیاز های خارق العاده ای برخوردار است که سبب شده این دسته از پرینتر ها مورد توجه عام قراربگیرد و در بیشتر مکان ها از جمله رستوران ها، دستگاه های خود پرداز بانک ها (ATM)، دستگاه های نوبت دهی، تاکسی سرویس ها وپیک های موتوری، داروخانه ها ، سینماها، فروشگاه و... مورد مصرف قرار بگیرد. از جمله این امتیازها عبارتند از:

  • بالا بودن سرعت چاپ پرینتر لیبل زن: این پرینتر ها از سرعت بسیار بالایی در صدورفیش و برچسب برخوردار هستند که از عوامل مهمی برای جذب مشتری و از همه مهمتر رضایت مشتری به شمار می رود.
  • کم بودن هزینه چاپ پرینتر لیبل زن: دراین دسته از پرینتر ها ضرورتی به استفاده ازجوهر نیست و کاغذ مصرفی  که برای چاپ در این پرینترها مورد استفاده می گیرد بسیار ارزان است و از قسمت پایینی برخوردار می باشد.
  • کم شدن هزینه های متفرقه دستگاه لیبل چسبان: قیمت پرینترهای لیبل زن از سایر پرینتر ها بیشتر است اما با در نظر گرفتن کاهش هزینه هایی مانند: کاغذ ارزان، نیاز نداشتن به سرویس و شارژ کردن مجدد جوهر و... مدتی بعد هزینه خرید پرینتر به شما باز میگردد.
  • عمر طولانی مدت و عدم نیاز به شارژ و سرویس: پرینترهای چاپ لیبل و بارکد نیازی به شارژ ندارند و سال های سال بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی کار میکنند.
  • عدم نداشتن مشکل کمبود جا: پرینترهای حرارتی درمقایسه با پرینترهای لیزری و پرینتر های سوزنی فضای بسیارکمتری را اشغال می کند بنابراین فضای میزکاررا کمتر اشغال می کند .
  • عدم نداشتن مشکل صدا: درحین کار با لیبل پرینترها برخلاف پرینترهای سوزنی و پرینترهای لیزری صداهای گوناگونی ازموتور و یا سایراجزای دستگاه ایجاد نمی شود و از این جهت هنگام چاپ مشکلی با صدا و سکوت نداریم .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]