اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960305249957260

دزدگیر فروشگاه

تاثیرات گیت فروشگاهی بر فروشگاهای زنجیره‌ای

کد: 13960305249957260

https://goo.gl/FXTMY4

، (اخبار رسمی): در جهان امروز که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های رقابتی فروشگاهای زنجیره‌ای قیمت پایین فروش است. گیت فروشگاهی می‌تواند به پایین‌آوردن قیمت و بالابردن حاشیه فروش کمک زیادی کند.

تاثیرات گیت فروشگاهی بر فروشگاهای زنجیره‌ای

دزدگیر فروشگاهی یک سرمایه گذاری است نه هزینه

دزدگیر فروشگاهی یک سرمایه گذاری است نه هزینه 

این امر به این دلیل است که یک فروشگاه زنجیره‌ای قیمت فروش خود را با توجه به قیمت خرید و هزینه‌های سربار مشخص می‌کند و یکی از مهم‌ترین بخش‌های هزینه سربار حقوق کارکنان و کسری‌های فروشگاه است.

 

تاثیر دزدگیر لباس در مورد حقوق کارکنان

گیت‌های ضدسرقت باعث می‌شود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پرسنل کنترل استخدام کنند و هزینه‌های مریوط به حقوق و بیمه کارکنان که تاثیر مستقیم روی پایین‌آمدن قیمت تمام‌شده کالا دارد، کاهش یابد.

 

کسری فروشگاه‌ها شامل دو بخش است: اشتباه صندوق‌دارها و برداشتن اجناس توسط مشتریان از فروشگاه.

بخش اول: اشتباه صندوق‌دارها

دیده‌ شده است که صندوق‌دارها به علت کار زیاد یا نداشتن تمرکز کافی، بعضی اجناس را ثبت نمی‌کنند و این کار باعث می‌شود که این اجناس در فاکتور خریدار ثبت نشود و پول آن‌ها پرداخت نمی‌شود و دوم اینکه جنس از فروشگاه خارج می‌شود بدون این‌که از موجودی فروشگاه کسر شود.  وجود گیت فروشگاهی مانع این اشتباه می‌شود زیرا برچسب یا تگ آن جنس خنثی‌نشده یا پرداخت‌نشده زنگ هشدار می‌دهد و متصدی صندوق متوجه اشتباه خود می‌شود و آن را تصحیح می‌کند. 

درضمن بودن گیت فروشگاهی در فروشگاهای زنجیره‌ای باعث می‌شود که جنس کاملا در اختیار مشتری باشد و با خاطری آسوده انواع مختلف را آزمایش کند تا با خریدی مطمئن و با خیال راحت خرید کند چون مشتری، فروشگاهی را انتخاب می‌کند که آسوده‌تر بتواند خرید کند.

بخش دوم: برداشتن کالا از سوی مشتریان

یکی ازبیش‌ترین هزینه‌هایی که به فروشگاه‌ها تحمیل می‌شود هزینه برداشتن کالا از سوی مشتریان است. تحقیقات نشان داده است که حضور فیزیکی گیت تا90درصد دزدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای را کاهش می‌دهد زیرا اثر روانی بسیار زیادی بر مشتریانی دارد که قصد برداشتن جنس از فروشگاه دارند.  گیت فروشگاهی در دنیای امروز یک پرسنل هوشمند است که در طول 24 ساعت آماده‌باش و بدون خستگی که باعث اشتباه و خطا در کار شود، همیشه آماده خدمت به فروشگاه است.

امروزه بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا دارای گیت فروشگاهی هستند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم های دزدگیر فروشگاهی BNB

شرکت BNB اولین شرکت فروش دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی و قفل دیجیتال و ردیاب در ایران با سابقه ی 15 ساله در تمام شهر های ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی