اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960307250116618

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

کد: 13960307250116618

https://goo.gl/0TR9qb

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. این یادداشت به این امر می‌پردازد که چگونه هزینه‌های ناشی از خدمات نامناسب به مشتری را کاهش دهیم.

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

قطعا عدم رسیدگی درست به انتظارات و خواسته‌های مشتریان و پاسخ‌گویی به‌موقع به نیازهای آن‌ها موجب روی‌آوردن به رقبا و تضعیف سازمان خواهد شد.

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که حوزه خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. افزایش حجم فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها صرفا با فروش به مشتریان جدید به دست نمی‌آید و در دنیای رقابتی امروز می‌بایست حتما به بخش خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان و فروش مجدد به آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد.

از دیگر سو، رضایت مشتریان با شناخت خواسته‌ها و انتظارات آنان حاصل می‌شود. در اینفوگراف زیر برآوردی از میزان سطح خواسته‌های مشتریان ارائه شده است. قطعا عدم رسیدگی درست به انتظارات و  خواسته‌های مشتریان و پاسخ‌گویی به‌موقع به نیازهای آن‌ها موجب روی‌آوردن به رقبا و تضعیف سازمان خواهد شد. هزینه‌های نبود رضایت مشتریان بسیار بیشتر از حد تصور است زیرا مدیران کسب‌وکار به ندرت متوجه این موضوع می‌شوند و وقتی هم که به نیازهای مشتری پی می‌برند دیگر کاری از دست‌شان برنخواهد آمد به دلیل این‌که این مشتریان دیگر به سمت رقبا رفته‌اند. کسب‌وکارها سالانه 62 میلیارد دلار برای خدمات نامطلوب به مشتریان زیان می‌بینند و جالب است بدانید این عدد در چهار سال پیش، یعنی سال 2013 فقط 20 میلیارد دلار بوده است. برای جلوگیری از هزینه‌هایی که از این سمت به سازمان‌تان وارد می‌شود حتما مطالب و راه‌کارهای مندرج در اینفوگراف زیر را با دقت مطالعه کنید.  

سامانه های مدیریت، حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در ایران 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]