اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250296094

ابزار ویژه بررسی پتچ امنیتی باج‌افزار WannaCry ارائه شد

کد: 13960308250296094

https://goo.gl/MwzP8i

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو ابزار ویژه‌ای برای بررسی پتچ امنیتی WannaCry و SMB منتشر کرد.

ابزار باج افزار WannaCry

ابزار امنیتی ترندمیکرو با نام WannaCry Ransomware Simple Patch Validation Tool ارائه شده است و از طریق کانال تلگرام شرکت‌ها و محصولات آنتی‌ویروس به نشانی @durantash قابل دسترس است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود ابزار ویژه‌ای را برای بررسی پتچ امنیتی WannaCry و فعال بودن ویژگی SMB که توسط چندین باج‌افزار مورد سوء‌استفاده می‌گیرد، منتشر کرده است.
ابزار امنیتی ترندمیکرو با نام WannaCry Ransomware Simple Patch Validation Tool ارائه شده است و از طریق کانال تلگرام شرکت‌ها و محصولات آنتی‌ویروس به نشانی @durantash قابل دسترس است.

باج‌افزارها دسته‌ای از ویروس‌ها و تهدیدات سایبری هستند که در سال‌های اخیر به شدت رشد کرده‌اند و کاربران خانگی و شرکت‌های بسیاری قربانی این تهدیدات شده‌اند.

باج‌افزار WannaCry به دلیل گسترش سریع و استفاده از ویژگی‌های کرم‌های اینترنتی به سرعت رشد کرد و توانست بیش از 300 هزار کامپیوتر را آلوده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]