اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250317265

شتاب‌دهنده‌های فعال با مراجعه به اداره تعاون،کارو رفاه استان تهران، فرم پذیرش اخذ مجوز دریافت کنند

فراخوان عضویت شتاب‌دهنده‌ها (Accelerator) درقالب مراکز مشاوره و اطلاع رسانی

کد: 13960308250317265

https://goo.gl/IFT2aB

، تهران , (اخبار رسمی): این فراخوان در جهت بهبود فضای کسب و کار استارت آپ ها امید بخش است و با توجه به تشکیل انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ها می توانند مطالبات خود را در قالب انجمن صنفی فوق پیگیری نمایند.

فراخوان عضویت شتاب‌دهنده‌ها (Accelerator) درقالب مراکز مشاوره و اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی کانون کارآفرینان استان تهران، در سال 1388 با اهتمام وزارت کار و امور اجتماعی وقت و با میزبانی معاونت اقتصادی استانداری استان تهران و با پیگیری مستمر کارآفرینان استان جلساتی با حضور نمایندگان پارکهای علمی فناوری  نمایندگان مراکز رشد و نمایندگان بخش های دیگر دولتی جهت تنظیم و پیشنهاد آیین نامه تاسیس مراکز کارآفرینی و مشاوره برگزار شد و در تاریخ 17/12/1389 این آیین نامه به شورای اشتغال ارسال و مورد تصویب قرار گرفت .

پس از تشکیل هیئت فنی با حضور دو تن از کارآفرینان برگزیده ( براساس اساسنامه) به پیشنهاد کانون کارآفرینان استان مراحل تشکیل پرونده و اعطای مجوز به چند متقاضی عملیاتی شده و منجر به تشکیل مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی گردید.

در تاریخ14/04/1395 معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه‌ای را به نخبگان این حوزه جهت اصلاح آیین نامه مراکز مشاوره و کارآفرینی با محوریت استارت آپ ارسال و موضوع شتاب دهنده ها را مورد مشورت قرار داده و در تاریخ 19/01/1396 آیین نامه مذکور اصلاح گردید بنابراین از این پس می توان مراکز کارآفرینی را پناهگاه امنی برای فعالیتهای شتاب‌دهنده‌ها و حمایت از آنها توسط دولت دانست چرا که اهمیت این موضوع در رشد اقتصادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در کشور بر کسی پوشیده نیست.

 

بشیر انیسی دبیر کانون کارآفرینان استان تهران و عضو هیئت فنی مراکز مشاوره کارآفرینی در این زمینه گفت: همه شتاب دهنده های فعال می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه استان تهران مراجعه و فرم پذیرش جهت اخذ مجوز لازم را اخذ نمایند.

 

همچنین بشیر انیسی اعلام کرد موضوع این فراخوان در جهت بهبود فضای کسب و کار استارت آپ ها امید بخش خواهد بود و باتوجه به تشکیل انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی شتاب دهنده‌ها می توانند مطالبات خود را در قالب انجمن صنفی فوق پیگیری نمایند. دولت دوازدهم با عنایت خاصی که به حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته و با پیگیری های مدیران ارشد خود در دولت یازدهم اهتمام عملی خود را جهت ایجاد نشاط بیشتر در حوزه کارآفرینی نشان خواهد داد.

وی افزود چند شتاب‌دهنده بزرگ و معتبر تشکیل پرونده داده و منتظر برگزاری اولین جلسه جهت اخذ مجوز می باشند و دیگر شتاب دهنده‌ها این فرصت تاریخی را برای خود و استارت‌آپ‌ها مغتنم بشمارند.

همچنین کانون کارآفرینان استان آماده ارائه مشاوره و پیگیری مطالبات شتاب‌دهنده‌ها می‌باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون کارآفرینان استان تهران

کانون کارآفرینان استان تهران، مجموعه ­ای است متشکل از کارآفرینان برتر، صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان که بطور مستقل و غیردولتی به­ عنوان اتاق فکر حوزه کارآفرینی استان به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و وظایف لایحه پیشنهادی «سازمان نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران» تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]