اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250356698

معرفی مراکز خرید

چگونه در استانبول ارزان خرید کنیم؟

کد: 13960308250356698

https://goo.gl/EgNH2m

، تهران , (اخبار رسمی): از ساخت نخستین مرکز خریدها در استانبول چندان نمی گذرد و نخستین ساخت و ساز آن‌ها در این شهر به اوایل دهه ۸۰ میلادی بر می‌گردد.

استانبول

مراکز خرید استانبول بیش‌تر در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده‌اند و به همین دلیل دسترسی خوبی با مترو و اتوبوس دارند.

به گزارش مستر توریست، هر محله ای در استانبول تقریبا یک مرکز خرید دارد و در کل استانبول حدود ۱۰۰ مرکز خرید وجود دارد که با مغازه های مجلل، رستوران‌های خوب و امکانات خود محل مناسبی را برای خرید ایجاد کرده‌اند. این مراکز خرید بیش‌تر در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده‌اند و به همین دلیل دسترسی خوبی با مترو و اتوبوس دارند. با الی‌گشت همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

 

مرکز خرید آک

مرکز خرید آک در محله اتیلر از منطقه بشیکتاش قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید است. این پاساژ به مراکز تجاری لونت و ماسلک نزدیک است و با مساحت 180هزار متر مربع ۲۵۰ مغازه دارد و به راحتی از هتل‌ها و محله‌های اطراف با حمل و نقل عمومی قایل دسترسی است. مرکز خرید آک در دسامبر ۱۹۹۳ افتتاح شد و در سال ۱۹۹۵ از سوی شورای بین‌المللی مراکز خرید به عنوان بهترین مرکز جهان شناخته شد و جایزه توسعه و طراحی بین‌المللی هم دریافت کرده است. هیچ مرکز خریدی در جهان به هر دو این عناوین دست پیدا نکرده و از این نظر این مرکز خرید منحصربه‌فرد است. هم‌چنین در سال ۲۰۱۰ هم برای بهترین طراحی داخلی، جایزه برده است.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک

ایستینیه در منطقه ساریر قرار دارد و با شکل خاص خود به مراکز خرید استانبول معنای جدیدی داده است. با مساحت بیش از 242هزار متر مربع بخش‌هایی مثل پارک مرکزی، منطقه فشن، مرکز تفریحات کودکان، باشگاه، ۱۲ سالن فیلم و بازاری دارد که از معماری سنتی و تاریخی ترک الهام گرفته است. ویلچر، صندوق امانات برای گرفتن وسایل با ارزش، کالسکه رایگان نوزاد و بازپرداخت فوری مالیات تنها بخشی از خدمات این مرکز است. ایستینیه مغازه‌های برند معتبر جهانی مثل آرمانی، بربری، شنل، دیور و فندی دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستر توریست

بانک اطلاعات تور ، هتل و گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس