اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250377268

معرفی کتاب انگیزشی شکست قانون

کد: 13960308250377268

https://goo.gl/mMZB5H

، اصفهان , (اخبار رسمی): صرف 5 سال زمان برای داستان و نیز ابداع روش sosp way (شبیه سازی راه افراد موفق) و مجموعه تمرین های sowe (ایجاد سرچشمه لیاقت) برای اولین بار در جهان به خواست خدای مهربانی ها و تلاش نویسنده محقق شد.

کتاب شکست قانون

به گزارش شرکت پرتاک، "شکست قانون" داستان ماهی کوچکی است که در دریاچه اونتاریو کانادا رخ میدهد. داستان شکستن محدودیت های خودساخته ذهن است که به زیبایی در قالب داستانی جذاب تصویرسازی شده است.همه ما همچون ماهی ای هستیم که در محیطی ساخته شده به دست خودمان شنا میکنیم، این محیط بسته به ذهنمان می تواند تُنگی بیش نباشد و یا حتی یک دریاچه، تا ذهنمان چقدر وسعت ببخشد. آنچه را آرزو میکنم داشتن یک اقیانوس برای تک تک شما عزیزان است، چراکه این لیاقت شماست. قوانین خود ساخته زندگیمان را شکسته و از نو بازسازی کنیم، توجهمان از محیط پیرامونمان را کاسته و به درون خودمان معطوف کنیم. ماهی ذهنتان را اقیانوسی کنید!

صرف 5 سال زمان برای داستان و نیز ابداع روش sosp way (شبیه سازی راه افراد موفق) و ومجموعه تمرین های sowe (ایجاد سرچشمه لیاقت) برای اولین بار در جهان به خواست خدای مهربانی ها و تلاش نویسنده محقق شد. آموختن انرژی جهان، تاثیرگذاری و تاثیرپذیری، متدsosp way، چاله خیال، تفاوت سراب خیال و اندیشیدن، تمارین sowe و قسمتهایی از مدیریت همه در یک داستان برای اولین بار مباحثی می باشد که خوانندگان با آن بیشتر آشنا خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب می توانید از این لینک اقدام کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتاک

شرکت بازرگانی پردیس تجارت آیریک با برند تجاری پرتاک آماده خرید و تامین محصولات بازرگانان و کارخانه داران عزیز از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور چین می باشد.همچنین از دیگر فعالیت های این مجموعه صادرات واردات و ترخیص کالاهای تجار عزیز می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | نشریات و کتاب