اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960309250567246

تیک تیم دستیار هوشمند شخصی شما

کد: 13960309250567246

https://goo.gl/heaA7U

، سقز , (اخبار رسمی): تیک‌تیم دستیار هوشمند برای مدیریت کار و زمان افراد است، یعنی در تیک‌تیم افراد با توجه به مشغله‌هایی که دارند می‌توانند رویدادها و فعالیت‌های روزانه خود را مشخص کنند و برای آن یادآور تعیین کنند و آنها را اولویت‌بندی کنند. همچنین در تیک‌تیم رویداد‌ها از فعالیت‌ها تفکیک شده‌اند.

اولویت بندی و یادآوری
اولویت بندی و یادآوری
هدف های کوتاه و بلندمدت
هدف های کوتاه و بلندمدت
کارهای بدون دسته بندی
کارهای بدون دسته بندی
اپلیکیشن تیک تیم دستور هوشمند شخصی
اپلیکیشن تیک تیم دستور هوشمند شخصی
تعریف فعالیت ها و رویدادها
تعریف فعالیت ها و رویدادها

در آینده نزدیک قرار است هوش مصنوعی به قابلیت‌های تیک‌تیم اضافه شود که در این صورت بخش اهداف بسیار هوشمند می‌شود تا بتواند به کسانی که در طول روز مشغله کاری دارند، پیشنهاد‌های بهتری بدهد.

به گزارش روابط عمومی تیک تیم، مدیریت زمان در عین سادگی بسیار سخت به نظر می‌رسد و بیشتر افراد از کمبود زمان و انبوه کارهایی که در طول روز باید انجام دهند، رنج می‌برند. از زمانی که واژه مدیریت زمان بر سر زبان‌ها افتاده تا‌کنون راهکارهای مختلفی هم برای آن پیشنهاد شده است ولی شاید وجود یک اپلیکیشن در گوشی تلفن همراه که فعالیت‌های روزانه را بتوان با آن مدیریت کرد، ایده بسیار جذابی به نظر برسد.

 

تیک‌تیم چیست؟

تیک‌تیم دستیار هوشمند برای مدیریت کار و زمان افراد است، یعنی در تیک‌تیم افراد با توجه به مشغله‌هایی که دارند می‌توانند رویدادها و فعالیت‌های روزانه خود را مشخص کنند و برای آن یادآور تعیین کنند و آنها را اولویت‌بندی کنند. همچنین در تیک‌تیم رویداد‌ها از فعالیت‌ها تفکیک شده‌اند. و عمده‌ی کارها و فعالیت‌های روزانه ما در جهت هدف خاصی هستند و این امکان نیز در تیک تیم تعبیه شده است.

 

رویداد:

رویداد به معنی کاری است که زمان شروع و پایان خاصی دارد و در مکان مشخصی به وقوع می پیوندد مانند یک جلسه کاری، یک همایش، سمینار ، یا کلاسی خاص.

 

فعالیت:

فعالیت به کارهایی گفته می‌شود که به طور کلی باید در طول روز انجام شوند ولی ساعت و مکان مشخصی برای آن وجود ندارد، مانند چک کردن ایمیل‌ها، تماس با شخصی خاص و غیره.

 

چرا دستیار؟

چون تیک تیم به افراد کمک می‌کند تا کارهای روزانه خود را به‌راحتی برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنند تا در زمان مشخص برایشان یادآوری شود. برای اولویت‌بندی کارها در تیک‌تیم فرد می‌تواند براساس ضرورت و مهم یا غیر‌مهم بودن چهار حالت برای هر فعالیت در نظر بگیرد. دسته‌بندی شامل حروف A ، B ، C و D می‌شود به این ترتیب که A یعنی مهم و ضروری، B یعنی غیر مهم و ضروری، C یعنی غیر‌ضروری و مهم و D یعنی غیر‌ضروری و غیر‌مهم.

 

اهداف:

هر کسی در زندگی فعالیت‌های خود را براساس یک هدفی که می‌تواند کاری یا شخصی باشد انجام می‌دهد. در این قسمت افراد می‌توانند فعالیت‌هایی را ایجاد کنند و به آن زمان آغاز و پایان بدهند و در زمانی که فعالیت‌های مشخص شده را انجام دادند بتوانند گزارش اهداف را مشاهده کنند که هر هدفی چقدر پیشرفت داشته است.»

 

کارهای بدون دسته‌بندی:

خیلی از کارها ممکن است در طول روز به ذهن فرد خطور کند ولی نمی‌داند کجا باید برای آن برنامه‌ریزی کند. وی این فعالیت‌ها را در قسمت فعالیت‌های دسته‌بندی‌نشده می‌تواند وارد کند تا بعدا بتواند برای آن برنامه‌ریزی کند.

 

برنامه‌های آینده تیک تیم:

در آینده نزدیک قرار است هوش مصنوعی به قابلیت‌های تیک‌تیم اضافه شود که در این صورت بخش اهداف بسیار هوشمند می‌شود تا بتواند به کسانی که در طول روز مشغله کاری دارند، پیشنهاد‌های بهتری بدهد.

 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپلیکیشن تیک تیم می‌توانند به سایت آن به آدرس http://tiktim.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک تیم

تیک تیم دستیار هوشمند شما برای برنامه ریزی روزانه و مدیریت کار و زمان است. یعنی در تیک‌تیم افراد با توجه به مشغله‌هایی که دارند می‌توانند رویدادها و فعالیت‌های روزانه خود را مشخص کنند و برای آن یادآور تعیین کنند و آنها را اولویت‌بندی کنند. همچنین در تیک‌تیم رویداد‌ها از فعالیت‌ها تفکیک شده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]