اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960313250846094

جایزه نوآوری شرکای جهانی VMware به کمپانی ترندمیکرو رسید

کد: 13960313250846094

https://goo.gl/ACQjsF

، تهران , (اخبار رسمی): ترندمیکرو موفق شد تا به عنوان یکی از شرکای استراتزیک شرکت VMware ، جایزه نوآوری شرکای جهانی این شرکت را از آن خود کند.

ترندمیکرو VMware

شرکت ترندمیکرو از سال 2011 میلادی به عنوان شریک استراتژیک شرکت VMware با این کمپانی مطرح فناوری فعال در حوزه کلود و مجازی سازی ، همکاری نزدیکی دارد .

به گزارش  روابط عمومی شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود ، موفق شد تا جایزه نوآوری شرکای جهانی شرکت Vware را از آن خود کند .

شرکت ترندمیکرو از سال 2011 میلادی  به عنوان شریک استراتژیک شرکت VMware با این کمپانی مطرح فناوری فعال در حوزه کلود و مجازی سازی ، همکاری نزدیکی دارد . 

از جمله محصولات شرکت Trend Micro که مورد تائید و پیشنهاد VMware می باشد میتوان به Trend Micro Deep Security اشاره کرد که چند ماهی است مجهز به تکنولوژی پیشرفته XGen شده سات تا با قدرت بیشتری تهدیدات سایبری را شناسایی کند .

محصولات آنتی ویروس خانگی و تحت شبکه و سازمانی شرکت ترندمیکرو از سال 2009 میلادی تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش ، در ایران توزیع می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]