اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960316251135561

به همت متخصصین داخلی به بازار عرضه شد:

عرضه نرم‌افزار مدیریت کسب و کار (ERP) رایگان و متن باز

کد: 13960316251135561

https://goo.gl/2OWMLX

، تهران , (اخبار رسمی): با تلاش و پشتکار چند ساله کارشناسان با تجریه شرکت آرتاراد، سامانه مدیریت کسب و کار (ERP) بومی‌سازی شده و تحت وب "آرتادوو" معرفی شد.

عرضه نرم‌افزار مدیریت کسب و کار (ERP) رایگان و متن باز

این سیستم قادر است تمام نیازمندی‌های کسب‌وکار شامل CRM، خرید، فروش، حسابداری،منابع انسانی،تولید، نت، انبار،مدیریت سایت و تجارت الکترونیک، ارتباطات داخلی و پیام‌رسان را به‌صورت یکپارچه برطرف کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آرتاراد، با تلاش و پشتکار چند ساله کارشناسان با تجریه شرکت آرتاراد، سامانه مدیریت کسب و کار (ERP) بومی سازی شده و تحت وب "آرتادوو" معرفی شد.

این سامانه از قابلیت‌هایی نظیر کاربری تحت وب و واسط کاربری موبایل پسند، فرم ساز و مدیریت گردش کار، پشتیبانی از کاربری چند شرکتی، قابلیت سفارشی‌سازی و افزودن امکانات دلخواه و انعطاف‌پذیری با انواع کسب‌وکارها بهره‌مند‌ بوده و می‌تواند در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و بهای‌تمام شده شرکت‌ها و کسب و کارها بسیار موثر باشد.

استفاده از بروزترین فن‌اوری‌ها، ساختار یکپارچه و طراحی کاربرپسند امکان استفاده از این نرم‌افزار را بدون نیاز به سخت‌افزارها و سرورهای گران‌قیمت مقدور ساخته و با صرف کمترین زمان و آموزش کاربران، قابل‌نصب و استفاده است.

این سیستم قادر است تمام نیازمندی‌های کسب‌وکارها شامل سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، خرید، فروش، حسابداری، اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مرخصی‌ها، حقوق و دستمزد، تولید، نگهداری و تعمیرات، هزینه‌ها، انبارداری، مدیریت وب‌سایت و تجارت الکترونیک، کارپوشه، ارتباطات داخلی و پیام‌رسان و ... را به‌صورت کاملاً یکپارچه برطرف نماید.

این سامانه برگرفته از سیستم متن‌باز اودووی (odoo) جهانی است که یکی از پرمخاطب‌ترین سامانه‌های ERP در دنیا بوده و بیش از 2 میلیون کاربر فعال در جهان دارد.

شرکت آرتاراد علاوه بر بومی‌سازی این سامانه قدرتمند، ماژول‌هایی نظیر ارتباط با Telegram، سیستم ارسال پیامک و قالب‌های گرافیکی متنوعی نیز برای آن تولید کرده است که برخی از آن‌ها توسط کاربران جهانی بیش از هزاران بار دانلود داشته است.

گفتنی است نسخه رایگان این محصول برای شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی بدون محدودیت در استفاده از زیرسیستم‌ها و تعداد کاربر به صورت رایگان از سایت آرتادوو  به آدرس http://artarad.ir قابل دانلود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتاراد

شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد در سال 1378 با گردهم آمدن جمعی از جوانان متخصص و متعهد در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات، با هدف تولید و عرضه نرم افزارهای سفارش مشتری تشکیل گردید. عملکرد و فعالیت‌های شرکت، در چند مقطع زمانی متفاوت بوده، ولی رویکرد اصلی همیشه، توجه به مشتری، شناخت نیازها و خواسته‌های ایشان و مهمتر از همه ایجاد فضای اعتماد در سازمان مشتریان بوده و هست. تمامی فعالیت‌های سازمانی در آرتاراد بر پایه برقراری ارتباط خوب و منحصر به فرد با مشتریان، تولید و نشر دانش و ارائه محصولات و خدمات حرفه‌ای و با کیفیت بالا برنامه ریزی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]