اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960316251185281

به لطف رنگ ناکسوت، این دیوار هوا را تصفیه می کند!

رنگ آمیزی دیواری در فضای عمومی تهران با رنگ تصفیه‌کننده هوا

کد: 13960316251185281

https://goo.gl/0XEwye

، تهران , (اخبار رسمی): میان برج‌ها و ساختمان‌های مجلل شمال تهران، باغ 70 ساله‌ی خیابان شهید لواسانی غربی هنوز به کام انبوه‌سازان ننشسته است. به یاری و همت گروه مشاورین سعید، دیوار مشرف به این خیابان که حافظ آخرین درختان بازمانده باغ‌های تهران است، با رنگ ناکسوت (با قابلیت تصفیه هوا) رنگ‌آمیزی شده است.

این دیوار به طول بیش از 60 متر با طرح درختان و رنگ تصفیه کننده ی هوا ناکسوت، رنگ آمیزی شده است.

طراحان این اثر معتقدند جهان در حال تغییر است و فناوری‌های نوین در حال کمک به زندگی بشری هستند، ناکسوت و فناوری رنگ تصفیه کننده ی هوا سبب ارتقای محیط زیست کلان شهرهایی چون تهران می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ناکسوت، این دیوار به طول بیش از 60 متر با طرح درختان تصفیه کننده‌ی هوا که متناسب با عملکرد رنگ نیز هست رنگ‌آمیزی شده است. رنگ به کار رفته در رنگ‌آمیزی این دیوار از فناوری تصفیه کنندگی هوا بهره می‌برد که طی چند سال گذشته در اقصی نقاط دنیا برای کاهش آلودگی هوا به کمک مدیران شهری آمده است. این فناوری جایگزینی برای رنگ‌های معمولی در پروژه‌های شهری است که قادر است ضمن دریافت اشعه ماورای بنفش از نور خورشید، فعال شده و ذرات آلودگی هوای ناشی از خودرو‌ها را از بین ببرد. بر اساس آزمایش‌های گوناگون که به تایید سازمان‌ها و نهاد‌های متولی داخلی نیز رسیده است، هر متر مربع از رنگ ناکسوت در هر روز به اندازه یک درخت بالغ هوا را تصفیه می کند.
طراحان این اثر معتقدند جهان در حال تغییر است و فناوری‌های نوین در حال کمک به زندگی بشر هستند. این فناوری‌های نوین سبب ارتقای محیط زیست می شوند. شهر تهران نیاز فراوانی به زیبایی و خلق آثار هنری و محیطی دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از این محصول و بهرمندی از اثر مثبت آن بر محیط زیست خواهد بود.
حسین چیذری کارفرمای این اثر درباره دلیل انتخاب این رنگ برای دیوار مجموعه‌ی خود گفت: «فناوری‌های نوین یکی از راه‌های دستیابی به محیط زیست پایدار خواهد بود و با توجه به ماهیت این دیوار که بخشی از یک باغ قدیمی است تصمیم گرفتیم از رنگ ناکسوت استفاده کنیم و بر محیط اطراف خود نیز تاثیر مثبت داشته باشیم؛ خوشحالیم که به یاری طراحان، تصویر زیبا و چشم نواز روی دیوار پیام مهمی را نیز به محیط پیرامون خود منتقل می کند».

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این رنگ‌های تصفیه کننده هوا می‌توانند به سایت ناکسوت به آدرس http://knoxoutpaints.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگ تصفیه کننده هوا ناکسوت

ناکسوت اولین و تنها رنگ تصفیه کننده آلودگی هوا با تکنولوژى کریستال اکتیو در جهان می باشد. این محصول حاصل تحقیقات گسترده توسط گروه پیکادا از اتحادیه اروپا بوده و محصول مشترک انگلستان و فیلیپین می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]