اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960317251217298

کورش اسپرت نماینده رسمی صندلی ها و ماساژورهای boncare

گردآوری همه‌ی تجهیزات ماساژ در یک فروشگاه

کد: 13960317251217298

https://goo.gl/jY0bJN

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه کورش اسپرت پس از موفقیت در حوزه واردات و فروش تجهیزات ورزشی و محصولات ماساژور، ماساژور پا، دستگاه بخور و تصفیه هوا، بالشتک ماساژ، تخت ماساژ، روغن ماساژ، سنگ ماساژ و سایر محصولات مرتبط، از سایت اینترنتی خود نیز رونمایی کرده است.

صندلی ماساژ صندلی ماساژور ماساژور ماساژور پا ماساژور گردن

از جمله کالاهای این فروشگاه اینترنتی می توان به صندلی ماساژ، ماساژور پا، دستگاه بخور و تصفیه هوا، بالشتک ماساژ، تخت ماساژ، روغن ماساژ، سنگ ماساژ و ... اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه کورش اسپرت، این مجموعه با مدیریت حامد حمیدی، با تجربه چندین ساله در حوزه واردات و فروش تجهیزات ورزشی و محصولات ماساژور با داشتن نیروهای متخصص و جوان و دانش فنی به روز در حوزه محصولات ورزشی و ماساژ تلاش کرده تا آخرین وسایل روز دنیا و نیز حرفه‌ا‌ی‌ترین مدل صندلی ماساژور و تجهیزات ورزشی از جمله تردمیل را وارد کرده و با تیم گسترده فروش، حمل و تکنسین های پشتیبانی بتواند رضایت مشتریانش را برآورده کند.
این مجموعه هم‌اینک دارای فروشگاه و نمایشگاهی در بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی ایران (کورش مال) است و به تازگی به خاطر استقبال ایرانیان از خرید اینترنتی، سایت تخصصی فروش این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.masazhor.com را نیز راه اندازی کرده است. از امکانات ویژه سایت می‌توان بررسی قیمت و مقایسه محصولات را نام برد.
از جمله کالاهای این فروشگاه اینترنتی می‌توان به صندلی ماساژ، ماساژور پا، دستگاه بخور و تصفیه هوا، بالشتک ماساژ، تخت ماساژ، روغن ماساژ، سنگ ماساژ و سایر محصولات مرتبط اشاره کرد.
همه محصولات فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و ضمناً امکان فروش صندلی ماساژور به صورت قسطی نیز بدون دریافت بهره از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این فروشگاه است.
گفتنی است این فروشگاه مشاوره رایگان قبل از خرید را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است که علاقه‌مندان برای استفاده از این خدمات می‌توانند با شماره 09126771344 تماس حاصل کنند. همجنین علاقه‌مندان به دریافت مشاوره حضوری و بازدید از محصولات می‌توانند به مجتمع تجاری کورش طبقه دوم، نمایندگی شماره 1 صندلی ماساژ بن کر boncare مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کورش اسپرت

نمایندگی فروش انواع صندلی ماساژ، ماساژور پا، دستگاه بخور و تصفیه هوا، بالشتک ماساژ، تخت ماساژ، روغن ماساژ، سنگ ماساژ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]