اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960320251466228

وب‌سایت بیمه بازار، رکورد بالاترین رقم فروش آن‌لاین بیمه را کسب کرد

کد: 13960320251466228

https://goo.gl/rIRiU4

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت بیمه بازار توانست با فروش سه بیمه بدنه در یک سفارش در مجموع به ارزش بیست میلیون تومان به رکورد بالاترین رقم فروش آن‌لاین بیمه برسد.

صورتحساب سایت بیمه بازار برای بیمه بدنه خودروی پورش کاین

در سایت بیمه بازار امکان مقایسه قیمت بیمه­‌های شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی بین شرکت‌­های مختلف بیمه وجود دارد و مراجعه‌کننده با کمک اطلاعات سایت، بهترین بیمه را برای خود انتخاب می­‌کند.

با بیش‌ترشدن تب کارآفرینی در کسب و کارهای آن‌لاین، چندی است که سایت‌ها و اپلیکیشن­‌های زیادی وارد بازار فروش آن‌لاین بیمه شده‌اند. این شرکت­‌ها تمام فرآیند خرید بیمه را به شکل آن‌لاین پوشش می­‌دهند و دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی بیمه نیست.

فروش آن‌لاین بیمه، در کنار پیشنهاد مقایسه شرکت‌ها و خرید آن‌لاین، سختی اعتمادسازی برای مخاطب را نیز به همراه دارد. مخاطبان، به سختی برای خرید بیمه‌­نامه گران‌قیمت و پر اهمیت خود به سایت­‌های اینترنتی اعتماد می­‌کنند و این موضوع، چالش اصلی پیش روی این کسب و کارها خواهد بود.

بیمه بازار، از جمله نخستین وب‌سایت­‌هایی است که وارد این حوزه شده است. در این سایت، امکان مقایسه قیمت بیمه­‌های شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی بین شرکت‌­های مختلف بیمه وجود دارد و مراجعه‌کننده با کمک اطلاعات سایت، بهترین بیمه را برای خود انتخاب می­‌کند و سپس آن را به صورت آن‌لاین سفارش می‌‌دهد و رایگان درب منزل تحویل می‌گیرد.

بیمه بازار توانسته با ارائه خدمات منظم و عمل به وعده­‌های خود، تصویر مثبتی را در ذهن مخاطبانش ایجاد کند. همین تصویر باعث شد که در 16 خرداد 1396 سفارشی برای خرید بیمه بدنه دو دستگاه خودرو پورش کاین و بنز CLS در سایت بیمه بازار ثبت و پس از انجام کارشناسی و پرداخت آن‌لاین، صدور و ارسال بیمه‌نامه انجام شود. این دو بیمه‌نامه جمعا ارزشی بیش از 20 میلیون تومان داشتند که با اختلاف، رکورد بالاترین رقم در خرید آن‌لاین بیمه است. این خرید، نه تنها نشان از اعتماد بالای مخاطبان به بیمه بازار است، بلکه نوید آینده درخشان صنعت فروش آن‌لاین بیمه را نیز می­‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه بازار

بیمه بازار؛ قدرت انتخاب بهترین بیمه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]