اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970829329066228

خرید سریع و ارزان بیمه ثالث

کد: 13970829329066228

https://goo.gl/43kwxP

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای شما نیز انتخاب بهترین بیمه ثالث کاری سخت و زمان‌بر باشد. معیارهای خرید بیمه ثالث چیست؟ خرید ارزان‌ترین بیمه ثالث بهتر است یا شرکت خاصی بهترین بیمه را ارائه می‌دهد؟ چگونه قیمت بیمه شرکت‌های مختلف را محاسبه و از میان آنها مقایسه کنیم؟

خرید سریع و ارزان بیمه ثالث
خرید سریع و ارزان بیمه ثالث

انتخاب آگاهانه بیمه

قبل از پرداختن به موضوع انتخاب سریع و مناسب بیمه، بهتر است به این سوال پاسخ داده شود: خرید بیمه چه فایده‌ای دارد؟

اگر همچنان بر این باور هستید که خرید بیمه هزینه‌ای اضافی است، شاید با مثال‌هایی از اتفاقات ناخواسته که پوشش‌های بیمه، فرد را از تحمیل فشارهای مالی و روانی نجات داده است، پاسخ سوال خود پیدا کنید. بیمه از اهمیت بسیاری برخوردار است که برای افزایش سطح رفاه و آسایش افراد با توجه به نیازهای موجود در جامعه، از سوی شرکت‌های بیمه‌گر طراحی و ارائه می‌شود. بیمه تامین اجتماعی و درمانی، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی و بیمه های خودرو از متداول‌ترین آن‌ها است. در میان انواع بیمه‌ها، بیمه شخص ثالث برای دارندگان وسایل نقلیه اجباری است.

با این توضیحات، انتخاب بهترین بیمه می‌تواند بر اساس معیارهای مختلفی صورت پذیرد. معیارهایی چون: توانگری مالی، رضایت مشتری، مدت زمان پاسخگویی به شکایات، پرداخت خسارت سیار و تعداد مراکز پرداخت خسارت؛ که سازمان بیمه مرکزی کشور، هرچند سال یک‌بار براساس نتایج نظرسنجی و معیارهای شفاف، شرکت‌های بیمه گر را رتبه‌بندی می‌کند.

مهمترین معیاری که برای بیمه ثالث اهمیت دارد قیمت بیمه شخص ثالث است. قیمت بیمه ثالث از سوی بیمه مرکزی اعلام می‌شود که هر شرکت بیمه‌گر می‌تواند علاوه بر تخفیف عدم خسارت، تا سقف معینی در هر زمان به مشتریان خود تخفیف ارائه دهد.

دیگر معیاری که در هنگام خرید بیمه ثالث می‌توان توجه داشت پوشش مالی که برای بیمه انتخاب می‌کنیم است. پوشش مالی بیانگر حداکثر خسارت مالی پرداختی توسط شرکت بیمه به فرد زیان دیده است. قیمت پایه شرکت‌های بیمه هفت میلیون تومان است و می‌توان با انتخاب مبالغ دیگر تا سقف 50 میلیون تومان این پوشش را بالا برد. در مبالغ پوشش مالی بالا، شرکت‌های بیمه‌گر توانایی ارائه تخفیف‌های بیشتری به مشتریان خود دارند. برای این معیار باید توجه داشت که با بالا رفتن هزینه تعمیر و قطعات خودروها، توصیه می‌شود در صورت امکان بیشترین سقف پوشش مالی را انتخاب کرد تا در صورت وقوع حادثه، بیمه تمامی هزینه‌های مالی را برعهده بگیرد و به پرداخت مابه التفاوت خسارت و پوشش مالی بیمه نیازی نباشد.

اما اینجا یک سوال ایجاد می‌شود که قیمت بیمه شخص ثالث هر بیمه‌گر (شرکت بیمه) چقدر است؟ و چگونه می‌توان قیمت بیمه ثالث را استعلام کرد. یک پاسخ: مراجعه به نمایندگی‌های بیمه و گرفتن قیمت بیمه متناسب با نوع وسیله نقلیه مورد نظر است. قابل لمس است که این روش بسیار خسته‌کننده است و بیشتر اوقات یا به توصیه دیگران عمل می‌کنیم یا حداکثر به دو سه نمایندگی برای گرفتن قیمت سرمی‌زنیم.

استعلام نرخ بیمه شخص ثالث

در عصر اینترنتی، حتما راه‌حلی آنلاین برای آسان کردن فرآیندها و انجام کارهای خسته کننده ایجاد شده است. ایجاد این فضاهای آنلاین برای آسان ساختن کارها، فرآیندها و دسترسی به منابع گسترده را مدیون فعالیت‌های استارتاپی هستیم.

استعلام گرفتن و مقایسه قیمت و مزایای همه شرکت‌های بیمه‌گر با روش‌های آنلاین مشابه خدمتی که استارتاپ بیمه بازار به مشتریان خود می‌دهد بسیار آسان شده است.

استارتاپ بیمه بازار با فعالیت چندساله خود در بازار بیمه ایران برای فراهم ساختن بسترهای بیمه اینترنتی، و همکاری با تمامی شرکت‌های بیمه‌گر معتبر، راه‌حلی آسان برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه های شخص ثالث و بدنه را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. در این سایت، تنها کافی است با وارد کردن مشخصات خودرو خود، لیست قیمت شرکت‌های مختلف به همراه معیارهای انتخاب هر بیمه را مشاهده کنید تا با آگاهی بیشتر و به سادگی هرچه تمام‌تر به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید.

در بیمه بازار علاوه بر بیمه های شخص ثالث و بدنه، می‌توان به صورت آنلاین بیمه عمر، موبایل، آتش سوزی خود را محاسبه کرد و یا در صورتی که از بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنید، دفترچه بیمه خود و بستگان‌ را به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت صادر یا تمدید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه بازار

بیمه بازار؛ قدرت انتخاب بهترین بیمه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]