اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960321251527312

حسابداری به راحتی هلو

کد: 13960321251527312

https://goo.gl/sw6wUW

، تهران , (اخبار رسمی): اگر حسابدار و یا صاحب کسب و کار هستید حتما نام نرم‌افزار هلو به گوش شما رسیده است.

نرم افزار هلو محصول گروه شرگتهای طرفه نگار قدیمی ترین نرم افزار حسابداری تحت ویندوز در ایران می باشد

قیمت مناسب، کاربری آسان و پشتیبانی منحصر‌به‌فرد، نرم‌افزار هلو را به یکی از پر طرفدارترین نرم‌افزا های مالی بین حساب‌داران و صاحبان مشاغل تبدیل کرده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو 20 سال پیش توسط مدیران خوش‌فکر گروه شرکت‌های طرفه نگار تولید شد و هم اکنون بیش از 600 هزار نفر در حال استفاده از این نرم افزار هستند. در این بازار رقابتی که هر روز نرم‌افزار های جدیدی پا به عرصه می‌گذارند، هدف اصلی هلو  پشتیبانی به‌موقع و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان خود بوده است. قیمت مناسب، کاربری آسان و پشتیبانی منحصربه‌فرد نرمافزار هلو را به یکی از پر طرفدارترین نرم‌افزار های مالی در ایران تبدیل کرده است.

با توسعه تجارت و مکانیزه‌سازی سیستم‌های فروش، بهترین انتخاب نرم‌افزاری است که بتوان در حین سادگی، گزارش‌های کامل و جامعی را آن دریافت کرد. یکپارچگی بخش‌های مختلف اعم از انبار، خرید و فروش، حساب‌داری، خرانه‌داری و تولید، باعث سادگی کار با این نرم‌افزار شده است.

با توجه به مشاوره قبل از خرید با صاحبان مشاغل، پنج نکته قبل از تهیه نرم‌افزار در همه مشتریان مشترک بود که در ادامه به آن می پردازیم.

۱) آیا بدون اطلاعات مالی می توان با نرم‌افزار حسابداری هلو کار کرد؟

۲) با توجه به تنوع کسب و کارها، آیا هلو نرم‌افزار تخصصی ویژه شغل مورد نظر ما را دارد؟

۳) نمی‌خواهم در آغاز کار زیاد هزینه‌ زیادی برای خرید نرم‌افزار پرداخت کنم. آیا نرم‌افزار حسابداری ارزان قیمت هم دارید؟

۴) تا زمان آشنایی کامل با برنامه، نیاز به پشتیبانی دارم آیا ارتباط با این بخش به راحتی امکان‌پذیر است؟

۵) آیا اطلاعات واردشده از لحاظ تهیه نسخه‌های پشتیبان در وضعیت امنی قرار دارد؟

با توجه به پرسش‌های بالا، نکات زیر دارای اهمیت است:

۱) اگر کاربر هیچ‌گونه اطلاعاتی از حسابداری نداشته باشد با عملیات اتوماتیک و هوشمندانه به سادگی می‌تواند با این نرم‌افزار کار کند. به طور مثال هنگامی که فاکتور فروش صادر می‌شود، به طور اتوماتیک از موجودی انبار کسر و در صورت نسیه بودن آن، مانده بدهی مشتری را افزایش می‌دهد و در صورتی که مبلغ را به صورت نقد یا چک پرداخت شود، نرم‌افزار به صورت اتوماتیک فاکتور را تسویه خواهد کرد. به همین سادگی!

۲) نرم‌افزار هلو برای ۲۰۰ شغل مختلف نرم‌افزار تخصصی با عنوان امکان افزودنی مشاغل مانند فروش لباس، پارچه فروشی، شیشه‌بری، کاشی و سرامیک، خدمات پس از فروش، میوه و تره‌بار، طلا فروشی و ... تولید کرده که به تمام نسخه‌های نرم‌افزار فروشگاهی، شرکتی، تولیدی و رستورانی قابل افزودن است.

۳- تمامی نسخه‌های نرم‌افزار با قیمت مناسب و بسیار رقابتی با نرم‌افزارهای مالی دیگر قابل ارائه است که نسخه‌های تک‌کاربره آن از ۲۱۷ هزاز تومان شروع و به نسخه جامع که ۸۵۷ هزار تومان است، ختم می‌شود.

۴) مرکز پشتیبانی نرم‌افزار هلو از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در چهارماه ابتدای سال و در ماه‌های دیگر تا ساعت ۱۰ شب آماده پاسخ‌گویی به کاربران به صورت تلفنی و آن‌لاین است. هم‌چنین جلسات آموزشی رایگان و فیلم‌های آموزشی، کمک شایانی برای شروع و راه‌اندازی آن به کاربر خواهد کرد. تمام نسخه‌های هلو شامل یک‌سال پشتیبانی رایگان و بدون محدودیت برای پاسخ‌گویی به سئوالات است که بعد از آن در صورت نیاز و دل‌خواه کاربر با تمدید پشتیبانی نرم‌افزار هلو به صورت آن‌لاین قابل ارائه است.

۵) بعد از خروج از نرم‌افزار یا در طی کار با آن می‌توانید به راحتی از کل اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه و برای امنیت بیش‌تر به فلش یا سی دی انتقال دهید. البته نرم‌افزار به صورت اتوماتیک،نسخه پشتیبانی از اطلاعات شما را روی هارد رایانه خواهد ریخت. 

در این مقاله سعی شد تا بر قابلیت‌های کلی نرم‌افزار هلو تمرکز شود و مجالی برای بررسی دقیق امکانات گسترده و گزارش‌های مالی و مدیریتی آن نبود. بنابراین اگر در این خصوص هنوز برای شما پرسشی بدون‌پاسخ مانده است یا قصد خرید آنرا دارید، لطفا از طریق شماره تلفن 5 - 88911674  یا با مراجعه به نشانی اینترنتی shopholoo.ir با ما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپ هلو

شاپ هلو نمایندگی فروش و خدمات تکمیلی نرم افزار هلو از سال 1385

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]