اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255237312

ویژگی‌های منحصر بفرد نرم افزار حسابداری هلو ـ قسمت دوم

کد: 13960501255237312

https://goo.gl/sMyiWA

، تهران , (اخبار رسمی): در مقاله‌ی‌ پیشین با عنوان « ویژگی‌های منحصر بفرد نرم افزار حسابداری هلو ـ قسمت اول » به بررسی چند ویژگی این نرم افزار پرداختیم. در این مقاله به ذکر چند ویژگی منحصر بفرد دیگر خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های منحصر بفرد نرم افزار حسابداری هلو ـ قسمت دوم

به گزارش سایت شاپ هلو، از سایر مزایای نرم افزار حسایداری هلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کنترل و مدیریت بودجه

با استفاده از نرم افزار هلو، تیم‌های مالی می‌توانند کنترل دقیق‌تری بر بودجه‌های بخش‌های مختلف و شرکت داشته باشند و حسابداری داخلی، حسابداری هزینه، هزینه‌یابی کالا، ارزیابی هزینه‌ی کالاهای فروخته شده و بسیاری کارهای دیگر را خیلی سریع، دقیق و به ‌موقع انجام دهند.

 

مدیریت وجوه نقد

برای بسیاری از کسب‌ و کارها پیش‌بینی درست میزان جریان نقدی کاری دشوار است. محصولات نرم ‌افزار هلو و قابلیت‌های مدیریت وجه نقد آن‌ها، می‌تواند به یک کسب ‌و کار کمک کند و با دقت بیشتری هر دو نیازهای وجه نقد فعلی و آینده‌ی خود را ارزیابی کند. علاوه بر این، با استفاده از نرم افزار هلو پردازش، انجام و ردیابی تمام معاملاتی که به‌ طور مستقیم بر سطوح پول نقد در دسترس اثر می‌گذارند به ‌صورت خودکار انجام می‌شود.

 

پیش‌بینی مالی

 مدیریت مالی مؤثر، کاری بیش از تجزیه‌ و تحلیل روند و فعالیت‌های گذشته است. این نوع مدیریت در مورد استفاده از آن بینش به‌ منظور افزایش برنامه‌ریزی‌های آینده است. با یک سیستم نرم افزار حسابداری هلو، یک کسب‌ و کار با دقت بیشتری می‌تواند سود و زیان احتمالی، درآمدها و جریان‌های نقدی و سایر رویدادهای مهم مالی را پیش‌بینی و ارزیابی کند. آن‌ها می‌توانند از این اطلاعات برای تدوین و اجرای استراتژی‌های موفق‌تر شرکت استفاده کنند.

 

مدیریت دارایی‌های ثابت

پیگیری میزان دارایی‌های ثابت یک فرآیند پیچیده است. به ‌ویژه برای آن دسته از کسب‌ و کارها که صاحب تعداد زیادی املاک و مستغلات و یا تجهیزات سرمایه هستند. اما امروزه با خرید یا دانلود نرم افزار هلو، ارزیابی، تملک، بهره‌برداری، حفظ و نگهداری و ارزیابی تمام دارایی‌های ثابت، به ‌طور چشمگیری ساده‌ شده است.

 

برنامه‌ریزی مالی پیشرفته

در گذشته، بسیاری از شرکت‌ها، برنامه‌های مالی و کسب‌ و کار خود را با تجزیه ‌و تحلیل داده‌های قدیمی تدوین می‌کردند تا از این طریق بتوانند روندها و الگوهایی را کشف کنند که ممکن است درباره‌ی برخی رویدادهای احتمالی آینده نشانه‌هایی به ما بدهند. با این‌ حال، این رویکرد فقط بخشی از بینش مورد نیاز را فراهم می‌کند. به همین دلیل برخی از بسته‌های نرم‌ افزار حسابداری ابزارهای برنامه‌ریزی پیشرفته دارند که سناریوهای احتمالی کسب‌ و کار مانند مالکیت و ادغام را شبیه‌سازی می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند به یک کسب‌ و کار کمک کند که بهتر پیش‌بینی کند که چگونه تصمیم‌های مهم بر جایگاه مالی آن‌ها اثر می‌گذارند.

 

کنترل فاکتورها و صورت‌ حساب‌ها

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک نرم‌افزار باید داشته باشد. از طریق نرم افزار هلو می‌توان فاکتورها و صورت‌حساب‌ها را کنترل کرد. هنگامی که پولی بدهکار هستید شما باید بدانید از چه کسی و چه مقدار پول دریافت کرده‌اید و کی باید آن را پرداخت کنید. شما می‌توانید فاکتورها و صورت‌حساب‌ها را چاپ کنید. هم‌چنین می‌توانید فاکتورها را از طریق ایمیل ارسال کنید. در این نوع نرم‌افزارهای حسابداری، اطلاعات اصلی مشتری مانند نام، آدرس، شماره حساب و شماره تلفن و غیره ثبت می‌گردد. بیشتر سیستم‌های حسابداری قیمت استانداردی که برای مجموعه‌ای محصولات و خدمات را پیشنهاد می‌کنید را از طریق نر م‌افزار حسابدرای ثبت و به خاطر می‌سپارند.

 

مدیریت انطباق با قوانین و مقررات

از آنجا که قوانین و مقررات مالی هر روز سخت‌گیرانه‌تر می‌شوند، مناسب‌ترین نرم‌افزار حسابداری نرم‌افزاری است که اطلاعات ممیزی کامل معاملات و فرایندهای کنترل مبتنی بر قوانین و قابلیت‌های گزارش پیشرفته را فراهم کند و فرایند پیروی و انطباق با دستورالعمل‌ها و قوانین دیگر دولت و صنعت را تسهیل کند. این ویژگی از اهمیت فراوانی برخوردار است.  

 

عملیات‌های وابسته به ادارات داخلی

اگرچه برنامه‌های نرم‌افزار حسابداری برای ساده کردن مدیریت معاملات مهم مالی طراحی شده‌اند بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری پیچیده برای ادغام معاملات هر حوزه شرکت در نظر گرفته‌ شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، علاوه بر ردیابی سپرده و برداشت از بخش حسابداری، یک نرم‌افزار حسابداری ممکن است حقوق و دستمزد کارکنان، خریدها و بازده‌های مشتری و هرگونه سرمایه‌گذاری یا اعتبار حاصل از سازمان مدیریت و بخش امور مالی را مدیریت کند. بسته به ‌اندازه و ماهیت کسب‌وکار شما، قابلیت نرم‌افزار برای انجام هر یک از این فعالیت‌ها در یک پایگاه داده واحد ممکن است اثربخشی شرکت شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

ویژگی‌های نرم افزار هلو بسیار فراوان است. به خاطر همین قابلیت‌ها و برخورداری از این ویژگی‌ها است که این نرم‌افزار طرفداران زیادی دارد و در انواع فروشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک از آن استفاده می‌شود. چیزی که برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار اهمیت بسیاری دارد. دقت و سرعت کار و صرفه‌جویی در زمان است. این‌ها دقیقاً همان چیزهایی هستند که این نرم‌افزار برای شما انجام می‌دهد. اگر تازه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید و بازدهی بهتر در کار خود را می‌خواهید ببینید با دانلود نرم افزار هلو و فراگیری نحوه‌ی استفاده از نرم‌افزار، از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

 

پشتیبانی توسط سایت شاپ هلو

در صورتی که از نرم افزار هلو استفاده می‌کنید و قصد تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو دارید می‌توانید این کار را به‌صورت آنلاین از طریق سایت شاپ هلو به آدرس shopholoo.ir  انجام دهید. همچنین با تمدید پیشتیبانی نرم افزار هلو شما از مزایا و خدمات پشتیبانی در طول دوره تمدید برخوردار خواهید شد. خدمات تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو به صورت تلفنی نیز ارائه می‌گردد. در صورت هرگونه سؤال یا مشکل با بخش خدمات تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپ هلو

شاپ هلو نمایندگی فروش و خدمات تکمیلی نرم افزار هلو از سال 1385

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]