اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960615260317312

امکانات جدید در نسخه 8 نرم افزار حسابداری هلو

کد: 13960615260317312

https://goo.gl/6iGTbe

، تهران , (اخبار رسمی): هشت امکان جدید در نرم افزار هلو نسخه هلو ۸ قرار گرفته است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

امکانات جدید در نسخه هلو 8
نسخه هلو 8

۱ – پنل های تخصصی مشاغل:

پنل های شغلی جدید، نرم افزارهایی هستند با منوهای تخصصی که با در نظر گرفتن نیازهای هر شغل طراحی و تولید شده اند. از این رو ما در شرکت نرم افزار حسابداری هلو همواره برای اختصاصی سازی نرم افزار تلاش می‌کنیم. اکنون با توجه به تحقیقات دریافت پیشنهادات مشتریان اصناف مختلف با بهره گیری از تجربه موفق پیشین، پنل های شغلی جدیدی را در رسته های مانتو فروشی، دباغی، عینک و پوشاک به سبد فروش هلو اضافه کرده ایم.

 

۲ – محیط کاربری جدید و زیبا:

در هلو ۸ از جدیترین و پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی محیط نرم افزاری بهره گرفته ایم۰ محیط نسخه ۸ شبیه به ساختار و طراحی ویندوز ۱۰ به صورت موزائیکی وبا ظاهری لذت بخش طراحی شده است. این نسخه از نرم افزار روی تمامی نسخه های ویندوز نصب و اجرا می‌شود.

 

۳ – ابزارهای جانبی پرتابل:

با داشبورد مدیریتی مهم ترین گزارشات مدیریتی هلو، مثل گزارش کالاهای کم فروش و پرفروش، بدهکارترین و بستانکارترین اشخاص، موجودی صندوق، بانک و چک ها، روی دستگاههای انرویدی هر جا که باشید در دسترس شماست. وب سرویس ابزار جانبی دیگری است که بین نرم افزار هلو و سایت اینترنتی شما ارتباط برقرار می‌کند.

 

۴ – حسابداری یکپارچه برای واحدهای با پراکندگی جغرافیایی:

با این امکان اجرای شبکه های دور برد، امکان اتصال به نرم افزار هلو در بستر وب (دور کاری در نرم افزار هلو) را از هر نقطه جهان میسر ساخته ایم. اگر دفاتر یا شعبه هایی با پراکندگی جغرافیایی دارید، با این نرم افزار میتوانید حسابداری آن ها را یکپارچه کنید.

 

۵ – منطبق با قوانین مالیاتی سال ۹۶:

نرم افزار حسابداری هلو با بهره گیری از خبره ترین مشاوران مالیاتی، همواره تمامی گزارش های مورد نیاز صاحبان مشاغل را برای هماهنگی با قوانین مالیاتی، پوشش داده است. در نسخه ۸ نیز اخرین تغییرات قوانین سازمان امور مالیاتی ،از جمله ماده قانونی ۱۶۹ را لحاظ کرده ایم.

 

۶ – ارتباط با فروشگاه اینترنتی:

قابلیت جدید نرم افزار حسابداری هلو اتصال به فروشگاه اینترنتی است. شما با وارد کردن اطلاعات کالا و محصولات خود، میتوانید فروشگاه اینترنتی خودرا نیز همزمان مدیریت کنید. هر تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی شما به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری لحاظ خواهد شد.

 

۷ – اتصال به کارتخوان های بانکی معتبر:

از دیگر امکانات کاربردی نرم افزار هلو ۸ ارتباط با کارتخوان های بانکی معتبر کشور است. در این نسخه امکان ارتباط کامل ترین بین نرم افزار هلو و تعداد هلو و تعداد بیشتری از کارتخوان های بانکی به وجود اورده ایم.

 

۸ – خدمات پس از فروش هوشمند

در نرم افزار هلو  ۸ میتوانید از طریق سیستم  Smart help خدمات پشتیبانی را تمدید کنید یا نسخه جدید را به صورت انلاین نصب کنید.

.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپ هلو

شاپ هلو نمایندگی فروش و خدمات تکمیلی نرم افزار هلو از سال 1385

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش