اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251837301

متود و کتاب‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان ایران کمبریج

کد: 13960323251837301

https://goo.gl/D25a9m

، تهران , (اخبار رسمی): کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی بر اساس مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه زبان ایران کمبریج بر اساس کتب (American English File (Second Edition است که به تازگی به چاپ دوم و جدیدتری رسیده و پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار می‌دهد.

آموزش مکالمه زبان

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه زبان ایران کمبریج، این کتب بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقویت تمامی مهارت‌های زبان آموزان پیش می‌رود.

 

آموزش مکالمه

بهره گیری از این کتب به زبان آموز این امکان را می‌دهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره‌های گذرانده بدست آورد. همچنین آموزشگاه ایران کمبریج از سری کتب  Vocabulary in Use  دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان استفاده کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج است و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده‌ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب می‌شوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا می بخشند. آموزشگاه زبان ایران کمبریج همچنین در دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی  از سری کتب کمکی Grammar in Use نیز کمک می گیرد و مناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به آنها معرفی می‌کند.

برگزاری دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native  ( انگلیسی زبان ) و یا اساتید با تجربه دانشگاهی انجام می‌گیرد که خود باعث فراهم آوری محیطی انگلیسی محور برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح است.

 

آموزش مکالمه زبان

سری کتب چاپ جدید  American English File – Second Edition  دارای یک جلد Starter و ۵ جلد اصلی تا سطوح پیشرفته است. زبان آموزان با اهداف مکالمه و یا ترجمه می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و در نهایت به سطح مورد نظر خود در آموزشگاه زبان ایران کمبریج دست یابند.

 

کلاس‌های آموزشی و ثبت‌نام

برای اطلاع از سطح کنونی زبان خود می توانید به بخش تعیین سطح مکالمه که به شکل رایگان در وب سایت آموزشگاه موجود است مراجعه و برای تعیین سطح شفاهی نیز می‌توانید به آدرس آموزشگاه مراجعه کنید.

دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی همچنین می‌توانند به صورت پیش‌نیاز برای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های کلاس آیلتس و یا دوره‌های آموزش تافل آموزشگاه زبان ایران کمبریج نیز مورد استفاده قرار گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از روزها و ساعات دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی با آموزشگاه تماس حاصل کرده و یا از طریق بخش تماس با مای سایت به آدرس http://www.ircambridge.com با مشاورین در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریح با کسب افتخارات فراوانی در عرصه آموزش بیش از 12 زبان خارجی یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان های خارجی محسوب میشود. موسسه زبان ایران کمبریج با بکارگیری از مشاورین با تجربه این امکان را به مراجعین و زبان آموزان خود میدهد که از درست ترین تصمیم و مشاوره بهره مند شوند. مشاورین موسسه زبان ایران کمبریج این امکان را برای زبان آموزان فراهم میسازند تا در انتخاب نوع دوره و حتی نوع زبان و پروسه های مهاجرت خود , همواره برترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش